05 februar, 2011

Tipi so gotovi.... #1

Veste, nisem želel in nočem izpasti tečen. In najboljši. Ker to nisem in tudi če kdo misli, da sem, ali misli da mislim da sem, morate vedeti da nisem . Do sebe in drugih sem resda malce kritičen, a mislim, da brez tega se bloga ne da pisati. Če ni (samo)kritike je vse zastonj. Se lahko greš slikat, bi rekli nekateri. Oz. nimaš tukaj kaj iskat.
Odločil sem se, da bom napisal, katerih ljudi ne maram. Pravzaprav ni to, da ne maram njih, ker do tega nimam pravice in jih velikokrat sploh ne poznam. Ne maram situacij, v katero me spravijo. Jaz nisem tak, tega ne počnem oz. ne bi počel in ne razumem, zakaj oni to delajo. Dobro, ljudje smo si različni, tudi moja dejanja gredo marsikomu v nos...ampak tukaj pišem jaz in meni moja dejanja gredo redko v nos. Logično, mar ne?

1. Kokoši in petelini na avtobusih. Avtobus je resda »mnogovoz«, kot se izrazi Toporišič. To pomeni, da se gor srečujejo ljudje, med katerimi ima vsak svoj faktor. Najhuje pa je na avtobusu doživeti, ko se trije (ponavadi) ljubljanski srednješolci/ke začnejo na ves glas pogovarjati. Razumem, da jih razganja, tudi mene je, ampak na avtobusu sem bil zmeraj tiho oz. se pogovarjal potiho, da me je slišal samo tisti, ki je bil ob meni in ne cel avtobus. Pri njih morajo vsi zvedeti, da so prišli na bus, pri njih moramo vsi vedeti, kaj se z njimi dogaja, kakšno oceno so dobili pr'slovi, kakšna je prfoksa pr'mati ipd., kako je bilo tisto smešno, kako je tisti mudel glup... .
Alo mali/a! Govori slovensko, govori potiho, predvsem pa boli me ku*** kašne probleme maš!

Ko smo že pri avtobusih...
2.Šofer avtobusa.
a) Predivji: Alo...ovinek je, ovinek.... pazi hitrost... *stara ženica se nasloni name, sicer bi zletela skozi zaprto okno ven*; Pa daj počakaj me, če tečem proti avtobusu kot Maurice Greene. Ne vidiš, da se mi mudi? Ne vidiš, da mi boš polepšal dan, če boš vrata zaprl šele čez 7 sekund? *spelje...* Pejdi vozit vlak!
b) Prenežen: Dej, ajde, spelji...greš, dej, sej bo... greš... malo pojačaj. Dej v drugo, zelena je...dej v drugo dej, zelena je... dejmo.....?!.... 2 m pred semaforjem zabremza in se ustavi, ker gori rumena. Ehh..... "ti sigurno nimaš čikpavze, ko prideš na cilj. Priden, živiš zdravo, si flegmatik, ma jaz te vseeno ne maram!"

Se nadaljuje....

Ni komentarjev: