08 marec, 2011

8.marec

"Kakšen fantastičen dan", bi rekel g.Borut Pahor.
Tudi moj prijatelj Marko bi rekel podobno.

Danes je Dan žena, torej vseh tistih, brez katerih bi moški tenko piskali. Že res, da tudi nam ni vedno z rožicami postlano, pa vendarle sem mnenja, da so one tiste, ki težje prenašajo bremena življenja, oz. če hočete "drugače", prenašajo težja bremena v življenju. Čeprav bi se moj prijatelj David, moj prijatelj Marko...pa tudi Borut Pahor verjetno z "drugače povedanim" zelo težko oz. se sploh ne bi strinjali.

Vsem ženam, še posebej tistim, ki jih imam zelo rad (nego?) čestitam ob njihovem dnevu in jim privoščim, da bi jih moški danes tako ali drugače razvajali, če jih že sicer ne. Če jih sicer ne in jih ne bodo niti danes, naj se malo zamislijo tako one kot oni...ali pa naj pač stvar prestavijo na jutri, česar se bom v neki meri poslužil tudi sam.

Jutri bom sicer razvajal tudi sebe, kajti zvečer grem v Ljubljani na rokometno tekmo med Slovenijo in Poljsko. Gre za prvi obisk najlepše dvorane v Evropi, tako da z določeno mero "ne samo športnega" navdušenja pričakujem to tekmo. Zorman pravi, da bo ponosen kapetan zmagovalne ekipe, jaz pa upam, da bom ponosen navijač. Če zmagovalne ali poražene ekipe bomo še videli, bistveno mi je, da bom v Stožicah užival in da mi bo do naslednjega dogodka ostala v dobrem spominu.

Danes ni samo dan žena.
8.marec letos sovpada s pustnim torkom. Na obali se zima zelo zanesljivo poslavlja, vztraja le burja, ki pa nam prinaša sončno vreme, idealno za uživanje na sprehodu po Izoli. Vsem mladim priporočam, da se danes še zadnjič našemijo in gredo zvečer žurat (v Rožni dolini bodo Čuki baje naredili cel rastur, tako da sem si že nabavil karto). Še prej pa naj uživajo v nogometnih tekmah lige prvakov (Barcelona - Arsenal in Šahtjor - Roma). Osebno navijam za goste, a napovedujem napredovanje domačih ekip.

Čemo videt kaj bo tu, kaj bo tam...in kaj bo rekel Pahor.

LP, Gomi

i en, i dva, i en dva tri...

P.S.
Za vikend sem bil na Kaninu. Morda kaj več o tem v naslednjih objavah. Morda. Kaj več.

Ni komentarjev: