27 marec, 2011

Kakšno čudno leto... kaj pa, če je vse res?

Kaj pravijo datumi? To leto bomo imeli štiri zelo zanimive.  1/1/11, 11/1/11 sta sicer že bila, čez dobrih sedem mesecev pa nas čakajo še npr. 1/11/11 in 11/11/11.
In to še ni vse.
 Vzami zadnji dve števili leta, v katerem si rojen. Dodaj svoja leta in kaj dobimo?? Številko 111! Sicer to ni baš neka matematika, ker naslednje leto bo za vse 112. Pa vendarle :)

To leto bo imel oktober 5 sobot, 5 nedelj in prav toliko ponedeljkov . To se zgodi vsakih 823 let. To je leto denarja. Ni da ni. To so leta znana pod imenom "Moneybags"-"vreča prinaša denar". Kitajski Feng-Shui celo pravi, da če boste priporočali povezavo tega bloga prijateljem, boste dobili veliko denarja v prihodnjih dneh. Pa je to res? 
Ne me jemat za besedo, to je moj blog in na njemu rečem tisto kar se mi zazdi. Si pa tega nisem jaz izmislil in baje da je vse res!!!
Pa ne morem verjet! 

Zavedam se, da je blog vse prej kot kvaliteten, toda....ali nismo ljudje zadnje čase za denar pripravljeni storiti še celo kaj več, kot prebrati tovrstno gradivo?! ;) 

Lp, Gomi

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Jaz sem to informacijo dobila za julij 2011, z isto razlago. Kdo bi vedel? Sem pa prepričana, da se nam dogaja tisto o čemer razmišljamo in v kaj verjamemo. Lp Tina

Gomi pravi ...

Res je, kdo bi vedel?
Ja, s tem da v juliju bo pet petkov in ne ponedeljkov, prav tako bo imel avgust 5 ponedeljkov, torkov in sred....
5x sob-ned-pon pa naj bi res bilo vsakih 823 let... :).

Tudi sam ne dam veliko na to. Najlažje je reči "to mi je bilo usojeno", enkrat ko se je že zgodilo.

Lp, Gomi