10 marec, 2011

Kako ne osvojiti punce v enem koraku?

V mojem blogu najdemo več različnih objav... take in onake bi lahko rekel, če se enostavno izrazim.
Moja najbolj priljubljena, največkrat prebrana in tudi med najbolj komentiranimi objavami je objava Kako osvojiti punco v treh korakih?, kjer opisujem to vedno težje dejanje. Verjetno zaradi tega, ker so ženske vedno bolj zahtevne. To pa verjetno zaradi tega, ker vedno težje prenašajo bremena v življenju...Bo že res, kar trdim, čeprav se boste nekateri namrščili ob povedanem. Kaj naj vam jaz?


Torej... kako ne osvojiti punce? Predstavil vam bom 20 vrst korakov (nagovorov), ki med seboj niso povezani in so neodvisni drug od drugega. Več od teh kot uporabimo, večja je šansa, da nam ne uspe. In kaj je po 8.marcu bolj pomembnega kot do, da ste (morda ne dovolj zgodaj) posvarjeni....?



1. Pristopiš k ženski iz strani in se malce skloniš, kot da bi si želel pobližje ogledati kolena: "Kako lepe noge!....Kdaj se odprejo?"

2. Pristopiš k ženski iz strani, jo lepo pogledaš in rečeš: "A si želiš izvedeti, zakaj me moji prijatelji kličejo "tronogi"?"

3. Pristopiš k ženski (ki sedi sama za mizo) in ji rečeš: "Ali veš, da so tvoje oči enake barve kot moj Porsche?"

4. Pristopiš k ženski in ji rečeš: "Oj, ful imaš lepe čevlje. A greva seksat?"

5. Delilki letakov na cesti: "Oooo. Čuj, to si bom jaz kar shranil, tako da bova najinim otrokom lahko razložila, kdaj sva se spoznala, če bodo vprašali....A bi me poljubila?"

6. Poljubni ženski pristopiš od zadaj: "Pardon, a vas lahko nekaj vprašam?... Če bi jaz bil češnja, kaj bi naredila z mojimi semeni?"

7. V diskoteki pristopiš k sedeči punci s flašo vodke: "Ej mala....daj, popij to flašo, se vrnem ko boš pijana".

8. Željeni ženski pristopiš od zadaj: "A veš kaj je dolgo, trdno in tik za teboj?"

9. Paru, ki obeduje v gostilni: "Kaj dela tako lepa ženska kot ti sama tukaj v restavraciji? Daj, nazdraviva?"

10. Simpatični študentki: "Hej...a bi se ti mogoče z menoj igrala zdravnike?! Al greva direktno na ginekologe?"

11. S prstom pomigneš kelnarci (češ naj pride tja, ker jo potrebuješ)....Ona pride..."Ej, si vidla... z enim prstom sem naredil, da prideš sem. Pomisli kaj ti lahko naredim z desetimi!" (in pomigaš z vsemi desetimi).

12. Dvema puncama, ki klepetata ob kavi: "Čujta vidve... ponesreči sem vzel dve tableti viagre. A bi mi lahko mogoče pomagali, da me mine efekt?"

13. Punci, ki leži na plaži: !Ej mucka, kaj praviš na to, da bi preživela enega od svojih sedmih življenj z menoj?!"

14. Trojici punc v kupeju vlaka: "Punce, danes zvečer je fešta v mojih hlačah in ste vse prav lepo vabljene!"

15. Punci na klopci..."Ej...sem te videl že prej in me zelo spominjaš na mojo bivšo. Me zanima, če bi slučajno imela voljo za it danes ven z mano?!"... "Punca, kako pa ti je ime?" ..... "Isto kot njej!".

16. "Oj, doma imam 30cm dolg kondom, z zgoraj napisanim tvojim imenom!"

17. Punci za šankom: Čuj, kaj ti veš, kakšna je razlika med Kostom in Fafanjem? Ona: "Ne." "Bi mi potem naredila en Kost?"

18. Poljubni: "Oj...če bi ti vprašal, ali bi spala z mano... bi mi dala enak odgovor, kot bo tvoj odgovor na to vprašanje?"

19. "Oj...stavim 20 €, da ne moreš držat celega mojega korenčka v tvojih ustih"

20. "Oj, kaj si že seksala danes?"

LP, Gomi

7 komentarjev:

teja pravi ...

še en ful dober blog, itak:)
mam pa en komentar na trditev zakaj smo ženske vedno bolj zahtevne, in sicer to, da vedno težje prenašamo bremena nekak nima smisla... v tem primeru bi namreč obupano iskale nekoga, ki bi nam jih pomagal nosit, se ti ne zdi?:)

Gomi pravi ...

ja, ampak nekoga, ki bi bil tudi sposoben in željan jih nostit, takih pa kao ni, je preveč takih Janezev iz bloga:)
v tem primeru lahko tudi imate izgovor za vse neuspehe in slabovoljnost in sicer to da ste same, da vas nihče ne mara ipd., da same ne zmorete..tako da vam ni težko biti zbirčne narave...

Upam, da sem odgovoril, zakaj tak "nesmisel".

Unknown pravi ...

da je preveč takih Janezev je itak dejstvo. ampak še vedno mislim, da je izbirčnost predvsem posledica tega, da zmoremo same, da se kao ne zadovoljimo z nekom, ki ni "sposoben in željan" nosit naša bremena... zato se je pa treba dokazat, da nisi Janez, kar je pa težko in je lažje obdolžit ženske da smo izbirčne:P pa smo v začaranem krogu:)

Gomi pravi ...

Ehh.. začaranem krogu...
ni to to...
Nimaš narobe, ampak morda ti bom enkrat razložil kaj si mislim o tem...

recimo na msnju me lahko klikneš pa se bova pomenla :)

Unknown pravi ...

morda pa res;)

David pravi ...

Pomoje, da je sedmica kar perspektivna..

Petnajstke pa nisem najbolj razumel.. :)

Gomi pravi ...

15. po tem, ko mu odgovori na povabilo ven, jo vpraša še kako ji je ime, in ko mu še to odgovori, "ugotovi" da ji je ime enako kot njegovi bivši.