11 april, 2011

Sonček je, jaz pa tle...









ZA malo delo
  22 (38%)
PROTI malemu delu
  24 (42%)
Se še odločam
  6 (10%)
Na referendum ne grem
  5 (8%)


To so rezultati ankete, ki sem jo opravljal na blogu minuli teden. Kaj reči? Dokaj izenačeno je zgledalo vse skupaj, na referendumu pa je vlada dobila veliko večji udarec od pričakovanega, vsaj po mojem blogu sodeč.  Zamislim se lahko, kakšni ljudje hodijo na moj blog. Očitno imam velik delež tistih, ki so podprli zakon. Kar najbrž pomeni, da imajo dovolj pod palcem. Kar pomeni, da komaj čakam, da me kakšen od vas povabi na pijačo. Daj, ne bodite škrti!
Sam o rezultatu referenduma nimam večjih/daljših komentarjev. Kar sem imel za povedati, sem povedal že "dva bloga nazaj". Pričakoval sem zavrnitev predloga o zakonu, tako da nisem presenečen. Nisem  zadovoljen, niti nezadovoljen. Konec koncev sem, verjamete ali ne, bil eden tistih šestih... Na referendum sem pa okoli 16.ure popoldan vseeno šel. S kolesom, v klubski trenirki, klubski kratki majčki, klubskih supergah in z zelo neurejeno frizuro in očali. Upam, da me ni nihče spoznal. Kako sem glasoval pa naj ostane skrivnost. Pa saj veste, včasih je bolje biti med tišjimi, kot se komu zamerit.

 Minuli teden sem opravil izpit. Grd izpit. Enega izmed grših. Med gršimi. FA.Kem IV. Saj veste, tisti ki sem ga omenil šest blogov nazaj ;).  V bistvu sem dokaj priden in vesten blogger, če pomislim, da sem med pisnim in ustnim izpitom napisal toliko blogov. Očitno mi je bil včasih res dolgčas in "sve radim, samo da ne radim" je bil ponovno aktualen rek. Saj ne, da je pisanje bloga neprijetno opravilo, pa vendarle profesor ne bi bil navdušen, da klatim takšne neumnosti na internetu, namesto da bi "učil knjigo".
To je torej to. V sredo imam nov izpit. Zdravila v alternativni medicini ... Zdravilstvo: "Dejavnost, ki se izvaja na način, ki ne škoduje zdravju". Vprašanje je, koliko je to res. In koliko zares koristi. Kakor komu. 100 ljudi, sto čudi, sto žena, dvesto...Morda o tem kaj več drugič.






Sezona obiskovanja gričkov, hribov in gora se je z lepim vremenom dodobra pričela! Ste že bili na Triglavu? Kadarkoli do zdaj? Odgovorite pod vprašanjem na desni strani!
LP, Gomi


















Ni komentarjev: