01 april, 2011

Moja prva lepotna operacija - Tattoo

Že kakšno leto sem razmišljal o tem, da bi si naredil tattoo. V daljni preteklosti sem do tega imel slabo mnenje, a zadnje čase dobivam občutek, da je prav tattoo tista stvar, po kateri se naša zunanjost najbolj enostavno loči od ostalih. Nenazadnje se je za tatoo odločilo veliko slavnih oseb (Beckham, Jolie...), tako da to v današnjem svetu verjetno res ni nič slabega. Pa tudi boli ne tako zelo kot pravijo nekateri. No, vsaj mene ni. S prijatelji, ki so kar se tega tiče bolj izkušeni, sem se pogovarjal, kje bi ga bilo najbolje narediti in skupaj smo si prišli na jasno, da je najbolj primerna za to noga. Z roko se namreč rokujem in morda bi si lahko kdo prehitro ustvaril kakšen predsodek, pa tudi v lekarni bi prodaja najbrž upadla, ko bi videli takega prodajalca...

Glede na to, da sem ponosen Izolan, smo se odločili za moder motiv z rdečo ribo, ki je rdeče barve bolj kot ne zaradi tega "ker ta najbolj paše vanj". Neka škarpena pač :)

Čeprav je bolelo za prihodnje načrtujem še en tattoo na hrbtu, najbrž bo šlo za črno kitaro Fender Stratocaster. Bomo videli. A do takrat bo minilo še nekaj časa, zagotovo pa cela poletna sezona.

Aha, skoraj sem pozabil...Slika...
Upam, da vam je všeč!

Lp, Gomi

Ni komentarjev: