18 april, 2011

Takos, 15. in 16.4.2011- Si dobu, si jedu tortiljo?

Za mano je dokaj pester vikend. Lahko bi bil še bolj pester, ampak preforsirat se nikoli ni dobro. V noči na soboto sem, kot eni še ne veste, prisostvoval veliki žurki v mariborskem takosu, kjer sem dobršen (se tako napiše) del večera-noči preživel za dj mizo. To ni bila miza kakršno si lahko predstavljate, predvsem pa na njej ni bilo prostora za kaj več kot moj računalnik in disk, za miško npr. ga je bilo že premalo. Na njej so bile namreč vse stvari od takosa, priklopljene preko ne vem kakšnih lukenj in prekomplicirane za odklopit. Zapestja so tako dokaj trpela, pa tudi izbira pesmi mi ni šla tako tekoče kot sicer, še posebej, ker sem za izbiro ene od teh porabil preveč časa.
V Mariboru so me pričakali kot pravo zvezdo. Tako so me po strogem centru peljali z avtomobilom in mi razkazali največje znamenitosti, od Mc'Donaldsa do stavbe Nove KBM, občine itn..


Na sami fešti je bilo vrhunsko. Sicer sem prvič dobil toliko kritik na račun glasbe, a so me drugi potolažili, da je to nekaj normalnega. Povprečna starost gostov v lokalu je bila 45 let in vsak je želel tisto svojo najljubšo iz študentskih let/današnjega časa, ki komu drugemu ni bila po godu. Dobro. Ustregel sem čisto vsem, vrtel od Guette do Klape Masline, preko Plestenjaka, Faraonov, Aleksandra Mežka, do Rolling Stonesov, Pink Floydov, CCRov in drugih...na obrok sem pa počakal do cca. 3. zjutraj. Vrhunska tortilja, ravno prav mlačna in okusna. Kako tudi ne bi bila? Ne vem zakaj, ampak ko "vrtim" glasbo nikoli nisem lačen. Sem toliko v samem procesu, da na kaj drugega ne pomislim. Žeja je pa hujša stvar od lakote, zato sem redno praznil svoj odličen rubinasto-rdeči kabernet iz kozarca. Kje ste še videli Deejaya, da pije vino? Dober feeling!

Okoli štirih zjutraj sem vzel mikrofon v roke in tudi sam zapel sodeloval pri petju parih komadov. Kmalu nato pa sem z limuzino odšel proti Habakuku, kjer me je že čakal pripravljen suite apartma.

Uglavnem petarda, toti Štajerci niso normalni, mi Primorci pa še manj.  
Lp, Gomi


P.S. Šalim se, spal sem pri bratu, ki ima v Mariboru najetih 25 kvadratov...

3 komentarji:

Marin pravi ...

Dj Doktor :).

David pravi ...

Fina panorama Maribora.. Malo kratka, pa vendar..
Ni od muh toti Maribor, a ;)

Anonimni pravi ...

Glasba je bila odlična. In tej štajerci tudi ne vejo vsega. In itak, da so bile najboljše italijanske. Se ve.
Hvala, A.