21 junij, 2011

1000m (1km) južno od Stožic

Dolgo časa je že minilo, odkar sem se nazadnje javil. Spet je eden tistih mesecev, ko na blog velikokrat pomislim, še posebej zaradi tega ker me peče vest, saj so objave zelo redke. Redkejše, kot so dogodki v Stožicah. Občina Ljubljana je dvorano in stadion za zdaj dokaj solidno vnovčila in dogodki se vrstijo en za drugim. Tako smo imeli v zadnjem mesecu denimo veselico ob 15-letnici Radia Veseljak (mitico!), koncert Stinga. koncert Siddharte, dve reprezentančni rokometni tekmi, dve tekmi finala košarkaškega prvenstva, pa finale "šova" Slovenija ima talent. Od rokometa proti koncu stavka sem vse spremljal tudi po TV, delno ali v celoti. Uglavnem srednja žalost od dogodkov, pa vendarle so v Stožice skupno privabili več kot 50.000 ljudi. Če je bila povprečna karta 20€....

Sam sem na Topniški. Kilometer južneje od tega kar se dogaja, pa mi vseeno časovno, finančno in še kako drugače ni uspelo iti "gor". Priznajmo si, zmanjkalo mi je tudi motiva, z izjemo veselice radia Veseljak, a se z ožjo in širšo družbo nisem uspel dogovoriti, da bi šli pogledat to čudo tehnike. Na Topniški se ne dogaja nič pretresljivega. Uglavnem se učim, moj nov hobi pa je igranje multiplayer igric preko skypa z drugimi uporabniki, pretežno kolegi iz faksa. Nič posebenega, a včasih se otroci zadovoljimo tudi s tovrstnim krajšanjem časa. Kar se tiče klinične kemije... veste...ni šlo. Spet sem se dobro ocenil, tokrat sem žal bil pesimističen. Nepošteno bi bilo, ako bi upal na kaj več. Rezultat sem izvedel na prazniku oljk, rib in vina v Izoli, kjer smo s prijatelji nazdravili mojemu neuspehu. Think positive... jeseni bo lažji rok ;)
Čez 3 dni (ja, še vedno je torek - dobra tolažba)  imam spet izpit. Anal-iza z-dr-avil (da me google ne najde, saj razumete:) ). Obetam si ne preveč, z eno "osmico" bi bil že zadovoljen. Pa čeprav v gostilniški verziji.Ustni izpiti so namreč napovedani za sredino julija, ko bomo že vsi rahlo izven forme!

Težki dnevi so pred mano, pa vsaj ni jih več dosti. Po petku se bom, prisežem, maksimalno opustil. Nekaj dni na primorskem zraku, morja itd. mi bo vse prej kot škodilo. Česar za junijske urice, preživete 1000 m (1km) južno od Stožic ne bi mogel z gotovostjo trditi...



Počivaj v miru.
P.S. Žurko pa si naredil, žurko! ;)  

Lp, Gomi

Ni komentarjev: