08 julij, 2011

Ko ti zvoni zvonec, ko na drugi strani vrat želijo denar in ko to ni dostava hrane na dom...

Ravnokar (10 min nazaj) mi je na vrata pozvonila ena gospa... tu nekje med 40 in 50 let stara. Ne vem kako je prišla v blok.Izgledala je dokaj slabo... tako no... bolj švoh, pa nič kaj preveč urejeno. Malo nevsakdanje skratka. 
Pa mi začne razlagat in razlagat, govorila je ful hitro. Skoraj nič nisem razumel... nek denar je omenjala, pa sina, pa bus pa tako naprej in tako nazaj, da je zvonila že pri sosedih, pa nič.... Da če jo lahko rešim in tako naprej. Pa da razume, da se ne poznava...

Pol pa sem jo nesigurno vprašal, če torej rabi teh 10 €... pa je rekla da ja. Sem pomislil, kolikokrat nisem dal eura, ko so me za to prosili na Čopovi. Dostikrat dam, dostikrat pa tudi ne, če posebej če so vsiljivi.

Si mislim... "ajde, ji dam, kaj čem zdaj, tle boga čaka...".... 10 € danes niti ni tako majhen denar, obubožal pa tudi ne bom.
Nakar mi reče: "sej denar vam bom prinesla nazaj, samo zdaj ga rabim... računajte tako no, 1 urco nekje...."
Sem ostal še bolj presenečen. Vprašala je celo, kam mora pozvoniti, ko mi ga bo prinesla... Da ni tukaj kak trik vmes in bo sedaj pol Ljubljane vedlo, kje se dobi nekaj denarja?
Ko si nepripravljen si nepripravljen. In jaz sem bil.... v boksarcah na vratih :)

Morda pa ga res prinese nazaj! Me prav zanima...
Čakajoč jo si grem narediti kosilo.

Pa ne morem verjet!



Če bo prišla ali ne, sporočim kasneje.
 _____________________________
16:32
NI (še - ????!!!) PRIŠLA. VERJETNO JE ŽE V AMBRUSU, ALI PA SE POKA V KAŠNEM ZAPUŠČENEM STANOVANJU OB LJUBLJANICI.  Kje je moj instinkt, da prokužim ljudi s prvim pogledom? Kaj mi dela učenje za izpit, nič drugega mi pol ni jasno. Saj ne, da mi snov je. Ampak vseeno.
Jezen sem sam nase. In se tolažim, da je danes sigurno nategnila vsaj še enega. Valda nisem bil edini?!

Ne prašajte me za rundo do septembra!

Lp, Gomi

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

haha tole me je pa nasmejalo :))

v teh časih v katerih živimo bi prej rekla, da je bil vse skupaj nateg, ker ponavadi JE nateg! Po drugi strani pa ljudje 1,2,3,.. zaidejo v težave in kdor se vsaj malo znajde bo brez slabe vesti prosil sočloveka za pomoč (ljudje naj bi si pomagal med sabo) in če je ta mama res imela samo smolo, s sinom in busom, je bila pomoje ful srečna za dobrega človeka (torej tebe) ;) in vrjetno je srečna tudi, če je bil nateg! Torej danes si nekomu polepšal dan.. a ni to lep občutek? ;)

:))

Gomi pravi ...

Verjetno je srečna ja.

Jaz pa nisem srečen, če je bil nateg!
polepšal gor ali dol...

Bohh....

Btw Fantazija, maš 10 € za posodit?

Anonimni pravi ...

Bolj dober bolj neumen pravijo. Vsem se je že kdaj zgodilo. Bo boljše.

Nimam! Pojdi do sosednjega bloka prodajat isto štorijo kot tista mama, mogoče ti rata :)))

Anonimni pravi ...

Aja, da ne bo zbeganosti, malo sem spremenila nickname ;)