07 julij, 2011

Uradno Julij pa take fore....

Ja, ni kaj. Julija smo že. Amapk jaz (uradno) še nisem na počitnicah. Ne godi se mi slabo, da se ne bi slučajno narobe razumeli. Na počitnicah sem v bistvu že slabo leto. Vse je dobro. OK, res! Pravzaprav odlično! Kar je dobro, pa ni slabo. Ampak vseeno imam problem. Moj problem je to, da sem sedaj v Ljubljani. In tukaj noter se skriva sto mini-stvari, zaradi katerih nisem najboljše volje. Neuradno.

Danes sem prišel v legendarno študijsko stanovanje, ki bi mu zaradi vsega lepega, kar mi je ponudil v teh letih pripisal vrednost nekaj miljonov evrov (ma dej, ni ga d'narja!). V stanovanju je mir. Igra mi neuradno najboljša muzika. Sosedje ne vrtajo. In imam vse pogoje za se učit. Problem je, ker sploh ne vem, če sem naredil pisni izpit, pa se že učim za ustnega. Pravzaprav bom po pisanju tega bloga šele dobro začel.
Učenje samo po sebi uradno ni tako slabo, med letom ga solidno prenašam, še posebej v zimskih mesecih mi ni težko tu in tam, urco ali dve preživeti za knjigo. Na toplem si polniš glavo z uporabnimi informacijami, ki jih lahko kasneje postrežeš širši okolici in si sam pri sebi misliš "kakšen car si, ker to znaš".
Toda....julij je julij in jaz kot ponosen Primorec tukaj nimam kaj iskat. Že res, da sem v Ljubljani preživel večino julija v 2.letniku, toda sedaj (mimogrede, vpisan sem že v absolventski staž  - uradno) mi tega res ni treba, pa sem se vseeno odločil potrpeti, medtem ko se večina kolegov odpravlja na težko zaslužene (ali prislužene, če so med letom delali preko študentskega servisa) počitnic. Na koncu se šteje mrtve Gomi, ne joči. 

V Izoli se danes končuje Eurofest. letos sem se preizkusil v vlogi tehničnega vodje mlajših dečkov (1998 in mlajši) izolskega rokometnega društva, za katere je igral tudi moj bratranec Jurij. Nismo se preveč izkazali. 8. mesto v konkurenci 13.ekip (3 zmage, 4 porazi) je moja druga najslabša uvrstitev na turnirjih (najslabši smo bili s svojo ekipo 9. v neuradno enakih letih). A bistveno je ( ;) ), da smo gladko sesuli Slovenj Gradec z  19:8. S tem smo nekako častno potrdili pravico, ki se je zgodila v slovenskem rokometu v preteklem mesecu. Dobro, fantje so pokazali določeno mero taktične nezrelosti, kar pa se z leti lahko popravi in težko rečem, da je v klubu kakšna starejša generacija, ki obeta več kot oni sami. Se jim pač ni izšlo najboljše, morda pa drugič.
Sicer pa je društvo kot tako doživelo prenekatere spremembe, od odstopa predsednika, do menjave sekretarja in še kaj kar še ne vem. Danes naj bi potekali pogovori med igralci, upravo in trenerjem. Opravičil sem se za izostanek, nisem kriv, če sestanki odpadajo en za drugim, potem pa me ni, ko se vendarle odločijo. Dobro, z menoj se tako ali tako nimajo kaj dosti za pogovorit, neuradno je več ali manj že vse jasno :), kakšna bo skazica pa bomo videli, ko se koledar obrne.

Ekola, kavo sem ravnokar popil. Z mlekom. Ki je v hladilniku bilo odprto že...ene 14 dni. Alpsko. Ko sem ga povohal ni obetalo, ampak ko sem ga probal je bilo ok. Bomo videli, ko se obrne ura. Sicer pa je biti poskusni zajček na sebi lahko neprecenljivo. Tudi to lahko smatram za del študija. Potem je vseskupaj lažje... terenske vaje, pa take fore :) Gremo!

Mamma mia ke kanzunčella moje mladosti! Sem jo po dolgem času slišal včeraj in ne morem je ne delit na blogu....


Bravo Gerry in Mark!

Lp, Gomi

P.S.
Vremenska napoved za Izolo:
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/270482_10150305307362269_46543152268_9377787_941592_n.jpg
Sožalje sprejeto. Uradno.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Važno da si mene omenil
Jurij