16 april, 2012

Oblačen dan v prestolnici

Spet vreme v naslovu.
Da se staram, sem omenil že v prejšnjem blogu. Da je govora vedno več o vremenu v mojih blogih lahko redni bralci tudi opazite, pa čeprav si eno oko zakrijete z roko (ali kakšnim neprozornim predmetom) in imate v drugem lečo, čeprav je ne potrebujete.

O moji študijski sobici sem tekom petih let pisanja bloga že veliko napisal. Tudi o mega strešnih oknih moje garsonjere sem že pisal. Ena boljših stvari je, ko se zvečer uležeš v posteljo in zaspiš dobesedno pod oblaki, potem ko pol ure poslušaš dežne kaplje, ki se razbijajo ob trku s šipo. In to je res mega zvok. Nočem glumit romantika. Počutiš se kot v šotoru, s tem da veš, da te ne bo zalilo, da se boš zjutraj zbudil par metrov od kopalnice (ki je tokrat po vrhu vsega še čista) in tako naprej.Varno, blagodejno...fajn.

Danes sem se zbudil brez budilke okoli 8.00 in to kljub temu, da sem šel spat nekaj ur prej. In se počutim dobro, naspano. Kot da bi spal na dormeu. Oblačen dan se še nadaljuje, čeprav se sonce trudi pokukati izven njih. Po napovedih mu danes ne bo uspelo. Odprl sem si rulete, fraj laboratorijski dan pa bom izkoristil za napisati par stvari. Nekaj sem jih že (blog), nekaj pa jih še bom (word). Vmes pa bom kaj dobrega pojedel. Prazna vreča ne profitira.

Eagles - Take it easy

Lp, Gomi

Ni komentarjev: