13 april, 2012

Petek 13.april

Že ob naslovu mam svojevrstne dileme. Se napiše "Petek, 13. ali Petek 13." ?
Nimam pojma, sam bi po posluhu rekel, da z vejico vmes. Ampak sploh nisem prepričan, še posebej zaradi tega, ker večina populacije vejice v tem primeru ne uporablja. Zato je tudi sam nisem dal v naslov. Že zaradi tega, ker se skrivam v zlati sredini, je ne smem dati.

Danes je tak, čuden dan, kot se za drugi petek v dvatisočdvanajstem aprilu spodobi. Tudi teden, ki je za mano ni bil navdušujoč, kot da bi me nekako privajal na ta vraževerni datum, ki za zdaj sam po sebi niti ni preveč pretresljiv in upam, da mi bo do konca prizanesel in bo minil brez težjih presenečenj. Kakšno lažje in endorfin-sproščajoče pa bi mi mogoče prav prišlo. Pustimo za zdaj biokemijo ob strani.

V torek sem se odpravil v Ljubljano. Optimistično. Čeprav sem vedel, da je mlada raziskovalka, ki z  menoj opravlja del praktičnega dela, bolna. In čeprav sem vedel, da mentor skoraj zagotovo cel teden ne bo dosegljiv. Vseeno sem upal, da bom do petka lahko napredoval z mojo diplomo. Žal pa ne morem/ne smem/ne znam narediti vseh stopenj poskusa sam, predvsem začetne stopnje so problem. Žal se stanje niti v sredo in četrtek ni izboljšalo, ker pa za nekaj normalnega narediti potrebujem(o) vsaj dva dni, in ker seveda med vikendom ne delam(o), sem že včeraj (četrtek 12., mimogrede) dolgega nosu in brez novih alinej na papirju odšel proti domu.

Da popotovanje iz Obale do Ljubljane (in nazaj) ni bilo povsem zaman, sva poskrbela z Matjažem s prijavo na briškuljado. Ime paru je bilo seveda PNMV (alias Pa ne morem verjet) V konkurenci osmih parov sva na koncu osvojila tretje mesto, ki sva si ga delila še z enim parom (Tina-Rok alias Birca).
V predtekmovalni skupini smo z nekaj sreče in nesreče vse tri dvoboje dobili z 3:2. Ker so štele dobljene "bitke" in ne vojne, je bilo pred zadnjim krogom za končni vrstni red pomembno, da tako Birca kot PNMV (dve zmagi po prvih dveh krogih) osvojita vsaj eno točko od treh. Kljub začetnemu "dogovoru" je Birca štartala odločno in povedla z 2:0, na srečo pa nam je uspelo spreobrniti izid (tako kot v prvem krogu) in na koncu smo igrali z drugim iz druge skupine. Polfinale žal ni ustreglo našim željam. Jaz sem dejansko vse tri igre bulil v "liše brez punta" in s partnerjem nisva bila konkurenčna. Na drugi strani se je nasprotnikom (alias 2=2) smejala rit vseh 20 minut (ne vem, če je trajalo vse skupaj kaj več) in z gladkih 3:0 sta naju poslala domov.
Dejansko smo odšli, saj smo se z Birco (poraz v drugem polfinalu) zmenili, da tekme za tretje mesto ne igramo in si ga delili. Tako smo dobili tudi vsi štirje svojo majčko Vstale Primorske in vedrih obrazov zapustili prostore na Gosposvetski cesti.

Drugi omembe vreden "Dogodek v mestu Gomi" pa se je zgodil na poti domov. Ker se je bencin izrazito podražal (dajmo novici, kar ji gre), sem svojo storitev (vožnja po JZ delu A1, H6 in relaciji Izola-Koper) pred slabim mesecem začel oglaševati na znamenitem portalu, ki ga vsi poznamo (sej bi naredil reklamo, ampak dandanes ni več nič zastonj, žal). Moram reči, da mi po treh oglaševanjih gre kar dobro in tankanje goriva se v takem primeru veliko manj pozna na mojem TRR-ju. Zato bom s tem nadaljeval.
In to kljub temu, da sem tokrat dobil enega gosta, ki nikakor ustrezal mojim željam (c'est la vie) in mu je do Brezovice uspelo maksimalno pokvariti vzdušje v avtu. Že do tam je govoril praktično samo on. Kaj naj rečem? Vseskozi je uporabljal besedo "stari". In ni bil študent. Ni bil Primorc. In bil je obrit. In predvsem je pametoval, čeprav mu nekako ni šlo. Žal smo bili mi trije drugačni od njega in po tem, ko smo se po njegovem razburjenju malce primli, je ostal tiho do Kopra. Booo ... Ne vem. Škoda.

Danes bom po šestih dneh spet igral rokomet. V torek je moja ekipa na nogometu zmagala in upam, da bo tudi danes tako. Potem pa kakšen čevapčič v usta. Kot bi rekla naša najboljša smučarka: "Čas je za!...".



Aja: Na Briškuljadi je na koncu zmagala ekipa z imenom Anti-Gomezelj. Očitno sem v očeh nekaterih veljal za tihega favorita. Star sem, star.

Lp, Gomi

Ni komentarjev: