25 maj, 2007

MILAN klubski PRVAK EVROPE

Po sredinem kolokviju fizike, ki je bil tistega dne zagotovo nekje v tretjem planu sem doma z nestrpnostjo pričakal nogometno tekmo, ki je bila ena izmed tistih, kakršno bi si nekoč rad ogledal tudi v živo. Sicer sem nekatere prejšnje Milanove tekme gledal v kakšnem izmed Ljubljanskih barov, ob dobri družbi in v cvetu strokovnih mnenj. A se nikoli ni izšlo najboljše, zato sem tekmo raje gledal doma, ker sem se v takih primerih vedno veselil. In tudi tokrat je bilo temu tako, hvala Bogu. Milan je po mojem mnenju zasluženo zmagal in se veselil že sedme evropske zvezdice, osmo finale Lige prvakov v zadnjih dvajsetih letih (era Berlusconi) pa ga uvršča na sam vrh klubske lestvice. Zanimivo, da sem se že kot majhen odločil, da bo prav ta klub tisti, za katerega bom navijal in najbrž si takrat še predstavljal nisem, da bom ob fuzbalerjih, ki tečejo gor in dol zato, da bi dobili žogo (ko jo dobijo, pa jo takoj brcnejo proč) doživljal stresne trenutke. Kakorkoli že - Milan je zmagal in včeraj sem na faks Milanu v čast ves dobrovoljen prinesel na stotine bombončkov (pošla jih je točno polovica), ki so jih z veseljem sprejeli tudi navijači Liverpoola (Celo od Dolenca kolegi, mai visti prima).

Danes je bil spet dan za učenje (matematika), 2 urci na faksu in moje prvo kosilo v Bachusu. Imel sem nek predsodek, da je tam vse skupaj bolj "glumska" varianta, pa sem danes vidu da vbistvu sploh ni tako slabo in da bom verjetno šel še. Sicer pa se ta vikend prvič odkar sem v Ljubljani ne vračam v prelepo rodno ribiško metropolo in prav bojim se, da me bo sredi naslednjega tedna začelo dajati domotožje.

Pa tudi če, samo še 7 dni se bom čez teden nahajal tukaj (sicer le ob obveznostih), v garsonjerci na Topniški, ki si jo z bratom presenetljivo mirno deliva. Važno je, da sva sita:)

Drugače pa v Ljubljani nič novega, danes si bom vzel večer zase...kolokvij Matematike me čaka od 17. - 18.30, potem pa odklop glave in nekam za nosom, da se psihično pripravim na nadaljne ovire.

Tako, to bi bilo vse za danes. Spomnimo pa se še enkrat včerajšnje tekme, ki mi je res polepšala težke dni. :)



To bi bilo to, se še slišimo za vikend.

Ni komentarjev: