19 maj, 2007

Why worry

Zadnje čase gredo dnevi res hitro. Še dobro, ker približno 80 procentov tega kar se dogaja je živa muka...in eni sami papirji okoli mene, ki ne vem kako in od kje se jih znebit. Na treningu (rokometnem seveda) nisem bil že dobra dva tedna in še dobro, da nimam takega teka kot v zimskih mesecih, ker bi sicer ob svojem tehtanju videl trimestno številko. No komaj čakam da se vse to konča, kot bi rekla ena izmed "zvezd" slovenske glasbe (P... ). Od 1.-7. julija poteka v Izoli in okoliških vasicah (Koper, Piran) Evropski rokometni festival in res nebi rad manjkal zaradi kakršnihkoli obveznosti. Najbrž bomo po dolgem času zaigrali v zgodovinski postavi, ampak o tem podrobneje in uradno kdaj drugič.
Danes sem si celo vzel nekaj totalno prostega časa....sem gledal pol ure dolgočasnega fuzbala. Čeprav sem anti-Chelsea sem zadovoljen, da je Drogba zabil in da je pokalni naslov ostal v Londonu, kar je dokaz da Manchester v Milanu ni imel le slabega dne, ampak da dejansko niso predobri.
S prijatelji tudi nisem bil zunaj že en lep čas in res ne vem kam to pelje...včeraj sm se vsaj s punco videl, tako da je realno pričakovati da bom ostal še naprej socialen fant. Pa sej nisem slabe volje, se mi zdi, da se samo neki bunim nad tem kar se dogaja okoli mene. Kot vedno bo tudi pri meni kmalu zasijal sonček v vsej svoji luči in vse bo idealno. Skoraj. :)

ja ja... plaža bo kmalu...no saj plaža je že tam, samo mene še ni gor...
No, vseeno mi je redko dolgčas in to tudi zaradi takih filmčkov. Prej sem omenil Drogbaja... kdo je to? Pozabite na Zidana, Raula in Messija, Maradona je pa že itak pozabljen.
Tukaj je največji - Antonio Toma in njegov gol da manuale!





Uživajte in ne pozabite dihat.

1 komentar:

medak pravi ...

"S prijatelji tudi nisem bil zunaj že en lep čas in res ne vem kam to pelje.."
eee doktor, tudi jaz ne vem