22 maj, 2007

Who's gonna save us?

Včeraj je bil spet zanimiv dan, kar je presenečenje, glede na to da je bil ponedeljek. Po mučnem polurnem vstajanju sem se odpravil proti medicinski fakulteti, kjer me je čakalo 90 minut prostega (prostovoljnega) mikroskopiranja. Za prostovoljne zadeve se sicer redko odločim, ampak ko je treba je treba...oz. ko zagusti zagusti bi lahko tudi rekel. Po zanimivem popoldanskem določanju kofeina v redbull-u sem se odpravil domov, kjer sem se psihično pripravil na famracevtski nogometni boj, ki me je čakal ob 22.30 v telovadnici študentskega naselja v Rožni dolini. Bruci smo takoj pokazali, da bo na nas potrebno še računati, saj smo brez težav odpravili 4.letnike (3:1), a se potem precenili in dobili paketek od dve leti starejših kolegov (1:4), ki pa so seveda zmagali po čisti sreči (priče prisotne).

Danes pridem z faksa in na Siol.net zasledim (vnovič) novico, da je količin CO2 v zraku že kritična. Seveda je kritična, če pa smo ljudje taki egoisti. Me pa resnično zanima, kaj bo z materjo Zemljo čez...no ajde cca.50 let, ko bom verjetno že želel uživati "penzijo".
Po svoje je pa za razumeti, da se ljudje vozijo z avti, saj kolesa v Ljubljani izginjajo ena za drugim. Jaz ne bi bil jaz, če ne bi bil tudi sam žrtev...

Glede na zgornjo temo sem se danes spomnil pesmi, ki je v Ljubljani še nisem imel na računalniku. Video ni najbolj kvaliteten,...prilagam link za besedilo :

http://www.seeklyrics.com/lyrics/Boston/Corporate-America.html


Ker je to pisanje bloga zadnje pred finalom nogometne lige prvakov, bi rekel samo še naslednje: FORZA MILAN!

Ni komentarjev: