27 maj, 2007

Walk of life

Končan je prvi vikend, ki sem ga v celoti preživel v Ljubljani in morem priznat, da to niti ni tako slabo kot sem pričakoval. Kot trdi moj prijatelj Medak je najlepše to, da ti noben ne razbija škatle, kot se to včasih dogaja kje drugje, čeprav je res, da bi mi včasih družba čisto prav prišla, ker sem se knjig že več kot naveličal, pa čeprav sploh nisem tako priden, kakor bi moral bit (vsekakor je pravilno "moral" in ne "mogel"). Pa saj brat je že tu in do prvih kratkih stikov je prišlo praktično takoj, kar je sicer povsem normalno.

In kaj sem delal med tem prvim "ž." vikendom. V petek smo se dobili s farmacevti zunaj in v mejah normale zapili kolokvije od matematike in fizike, ki so mi mimogrede šli presenetljivo slabo, o rezultatih pa, ko izvem tudi sam kaj več. Nekatere izmed kolegov in kolegic (v teh dneh sotrpinov) sem še bolje spoznal in o njih ter o čem drugem izvedel marsikaj novega in zanimivega. Doživel sem celo to čast, da sem svojemu asistentu od analizne kemije, g.Dr.Martinu Šali, ki je bil "slučajno" zelo pod dozo (česar ne morem trditi za nas:P), častil pivo, ki ga je nato spil v naši družbi. O čem smo se pogovarjali mi še zdaj ni dobro znano, saj sem bil sam povsem osredotočen na Skalca burger, ki je v tistih trenutkih izgubljal svojo podobo med mojimi zobmi. Če sem še pred kratkim rekel, da še dolgo ne bom končal v KMŠju sem to prav ta dan (oziroma v soboto v zgonjih jutranjih urah) prelomil. Domov sem seveda prišel, ko so prvi sončni žarki že posijali na Ljubljano.
Včeraj in danes pa knjiga. Knjiga in knjiga. No, pa TV in PC. Kaj pa drugega? Za šport je prevroče :). Dober izgovor za prihodnje mesece.
Kar je nespremenljivo (in ja, mogoče tudi nesprejemljivo:) ) glede urnika za ta teden pa je sledeče:
Ponedeljek (jutri): 11.30 - kolokvij Histologija
21.00 - zaključni del turnirja v malem nogometu za študente FFa v Rožni dolini
Četrtek: 16.00. - Izpit Anorganska kemija
Petek: 16.00 - Kolokvij Analizna kemija
Odhod na obalo

No, nekaj zanimivega (1/4) je pa le.:)

Danes sem se, kot skoraj vsak dan, spomnil na tega moža, ki je zares eden izmed t.i.Milanistov z vsem srcem predan svojemu klubu. Prav lepo ga je videti v akciji. Video me zares nasmeje, pa saj ni važna vsebina ampak način tega gospoda, velikega gospoda Tiziana Crudelija. Posnetek je iz derbija Milan:Inter, ki se je na koncu končal z rezultatov 3:2 za rdečečrne.




No, kmalu bo ura 24.00, kar označuje čas za spanje. Jutri bo kar bo (COD seka). Upam da ne bodo preitravali z umazanimi preparati. Tudi o tem in o prihodnjih rezultatih (če se jim bo lahko sploh tako reklo) bom seveda poročal.

Lep farmacevtski pozdrav.

2 komentarja:

Marko pravi ...

Hehe on drugi komentator se mi kr mal smili...

Anonimni pravi ...

Il saggio Medak. Ti samo mene poslušaj in boš pršu lepo skozi :D