12 oktober, 2007

Kaj naj še nardim?

Kako prenesti prelom dogovora?
Jaz ga ne morem nikakor (čeprav ne storim samomora)....nekaj se zmeniš in kaj sledi? "Ma veš, to uno tretje"...vsi mogoči izgovori in zadeva propade. Zdaj pišem v afektu, tako da mogoče blodim neumnosti.
Uglavnem ljudje, dejte malo pazit kaj obljubljate in kaj se dogovarjate...nihče vas ne bo več jemal resno če ga boste 1x, 2x, 3x....40x zafrknili in ga pustili samega na ledu...pol pa naj se znajde a? Taki niso resni...
Jaz se včasih trudim da zrihtam zadevo, in potem vidim da je bilo vse zaman...ker pač ne morem vplivat na dejanja drugih, ki me z lahkoto odj... .
Sicer pa...nobenega ne silim v nič, bom se potrudil uživat na drug način. Kaj mi pa drugega preostane.
Blog ne leti na nobenega posebej, a se mi zadnje čase vse prevečkrat dogajajo take stvari...očitno sem res dobra mona.

Meat Loaf - hit razmišljujočega dne



Lp

2 komentarja:

medak pravi ...

to pa res ni prav!!!!

Anonimni pravi ...

se popolnoma s3njam z medakom!!!!
;p