23 oktober, 2007

To je to za ta denar.

Po nekaj dneh nov blog.

- Danes (datum je nekje v okolici objave) dežuje. V bistvu je čez dan deževalo po kratkih (časovno) intervalih in v majhnih (prostorninsko oz.površinsko) količinah. Pred slabo uro pa je v beli Ljubljani kar dobro začelo "scat" in mi malo pokvarilo vzdušje. Bil sem namenjen gledati tekmo lige prvakov (Glasgow Rangers:Barcelona) v Borderline-u, večer v prijetni družbi pa nadaljevati v noč v KMŠju ob zvokih Extra super legende slovenske glasbe Vlada Prleka Kreslina, ki vedno za male pare rad navdušuje študentske obraze, včasih nepregledne množice, večinoma pa je število občinstva omejeno s prostorom, kjer se "koncert" dogaja.
Res, da so me utrudile tudi vaje iz Farm.tehnologije, a bi se ob lepem vremenu z veseljem odpravil v mesto, tako pa bi mi bežanje pred dežnimi kapljami in napol mokre kavbojke predstavljale dodatens stres, ki se mi ga v tem oktoberskem večeru ne da prenašati. Tako je: danes sem raje doma, tekmo pa bom gledal ob mleku in maminem pecivu khihi:).

- Druga točka bloga je namenjena oboževalcem(kaj govorim...???)... Torej redkim oboževalcem in prenekaterim oboževalkam Tošeja Proeskega, pred dnevi preminule makedonske pop ikone. Saj mi ga je žal, naj počiva v miru, ki si ga zasluži, pa čeprav mnogo prezgodaj. Na raznih portalih pa okoli njegove smrti na stotine tem, objokanih postov, blogov in ne vem česa še vse...Ni mi jasno, kaj jim je lahko pomenil ta pevec? Res je, bil je lep, simpatičen, glasbeni talent..skoraj unikat. A vendarle, bil je iz Makedonije in kariero je šele dobro začel. Je možno, da je vsaka tretja Slovenka je zaljubljena v njega?:) Pomislite. Na Čopovi ulici v Ljubljani so postavli plakat s sliko: Umrl je Toše. In pod njim sveče, rožice in razna pisma. Ne razumem. Res ne razumem. Kot da so odkrili toplo vodo so to naznanili. Sploh ne razumem. Uno...totalno ne razumem glejte...Mogoče še razumem najstnice enajstih, dvanajstih let, ki se še ne zavedajo, kaj je tisto kar jim mora v življenju pomeniti. Pa Toše R.I.P itd itd itd. Koliko časa porabljenega za obremenjevanje s človekom, ki si komajda vedel da obstaja....redki od teh so ga poslušali, kaj šele, da bi bili na njegovem koncertu ali kaj podobnega. Kaj jim je pomenil, da jokajo za njim, dajejo za svoje predstavitvene slike njegove ipd.? Če je to splošno pravilo, potem bi moral jaz ob smrti npr. Mauricea Gibba (naj počiva v miru tudi on) jokati do predvčerajšnjim...
Kdo je to??? Be smart use google.

Kaj pa ko je v Sloveniji tragedija in umre 6 ljudi, škode je za ne vem koliko eurov. Takrat pa nihče ne piše objokanih komentarjev...? Ok, saj ne rečem. Vsaka čast tistim, ki so protestirali pred globalom ... podobne stvari podpiram. To je pošteno.
Raje kot, da bi se spomnili pomembnih in če se le da lepih dogodkov, se vsi delajo boge pred drugimi, "ker se je zgodila ta in ta malenkost, in jaz bom zdej ful v k****, ne morem nehat mislit na to, ma kako je to možno, ko sem slišal/a nisem mogel/la verjet.... "
Ahh...

Počasi se grem zleknit grem na kavč in gledat na tekmo, ker me je zdelala giornata. Kmalu se spet oglasim.




lp

1 komentar:

hortenzija pravi ...

Da ne boš rekel, da ne berem blogov. :)
Na ta blog pa nimam komentarja, ker si žalil oziroma se norčeval iz Tošetovih oboževalk. :( :)
........ oboževalka :)