10 oktober, 2007

Zaspala je zadnja počitniška rož'ca

Novo šolsko (študijsko) leto se je že dobro začelo, kar ugotovim z vsakim novim pogledom v učbenike in zvezke, ki se žal lepo polnijo. Zgrozim se ob misli na vse muke, ki jih bom še dal skozi v tem letu. Pa saj nisem edini, sploh pa ne prvi, ki bom to prestal, in s tem se je vedno dobro in zdravo tolažiti. No, pa vendar sem vesel, da sem študent, saj so ta leta najlepša, najbolj zaljubljena, v splošnem najbolj vesela. Doživi se največ, tako dobrega kot slabega in ni vrag, da se ne bom veselil te pisanosti, ki (in ne katera!) me čaka v prihodnjih mesecih.

V prvih oktobrskih dneh je zadeva zgledala dokaj sprostilna. Pregledal sem, če je v Ljubljani vse po starem in "začuda"ugotovil, da temu ni tako. Tudi sošolce sem še enkrat dobro premeril. Ti se za razliko od mesta pod nebotičnikom niso preveč spremenli, razen redkih izjem khm...
Filmček slikic kot začimba na blog...:)



pa btw:
Lepo je biti farmacevt, še vedno.

Lp do kmalu

1 komentar:

Marko pravi ...

Hehe, ferjanc, ti si carrrrrrr!!!!!!!1