26 marec, 2008

Kaj se dogaja? + #6

Vam povem, zadnje čase pa res...ma kr neki. :)

Doživljam neke čudne stvari, sanjam čudno, vsake tolko v srcu čutim priahajoči infarkt...
Stres je izključen, nima mi kaj bit. Do nadaljnega(beri neznan čas) verjetno brez rokometa, do konca maja brez izpitov etc. na faksu... torej to valda ne.

Aja, z ljudmi sem se začel kregat zadnje čase. Vsi so postali občutljivi (beri jaz nesramen? ). Prišlo je do velikih in majhnih nesporazumov, seveda z moje strani vse nenamerno. Kaj pomaga, če ljudje držijo nos do Sydneja. Razen redkih izjem niso za smeh. Ali pa mogoče samo niso zame. Ma ja kaj, to bo to. Ko jih šljivi. Naj se držijo tam zase, ki bo najboljše, posledično se bom tudi jaz bolj zase. Ne rabim družbe, sploh ne take, ki te j*** iz vseh strani. Če izgubljam, bo pokazal čas.
Učit se mi ne da, čeprav doživljam nek preporod...postal sem še bolj siguren vase. Če se motim, bo pokazal čas. Uglavnem čas bo pokazal marsikaj.

Ne vem zakaj sem se sploh lotil pisanja bloga, verjetno ker stremim k boljšemu počutju. Sej ne, da bi se počutil slabo ampak... no, vedno je lahko boljše.

Danes sem se spovedal sošolki in je rekla, da me ne razume, da mi dogaja in da naj se grem malo zgazirat (veš ti?). Mohhh...

Ajde banda!!!
Se čujemo še kej!

Še malo dobre muzike...šestouvrščena-čeprav danes po mojem popolna v vseh pogledih:

Pink Floyd - On the turning away

10 7 8 8 - 33

Lp

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Vprašaj deklico (če jo imaš, če ima kaj pri tem...?!

Gomi pravi ...

Pri čem?

Anonimni pravi ...

Pri tem, da nosiš breme...pejt, pa zažuri! Pinki so pa pravo pomirjevalo...tut ta komad,še posebi od 4,07 minute dalje...

Gomi pravi ...

Pa kašno breme, o čem govoriš?
Poleg tega...najprej hočeš da zažuram, potem pa de se pomirim;)

Pink floydi pa vem dobro koliko, kje, kdaj in kaj so...