31 marec, 2008

Pegasto dekle in pegasti Blaž

Kot vsak vzoren študent sem tudi jaz današnji dan preživel na faksu. Farma-norci seredko pogovarjamo o pametnih zadevah in danes smo nadaljevali s tradicijo.

Tekla je debata o glasbi, o našem Kreslinčku, temu in onemu... No in spet smo se spomnili pesmi Pegasto dekle, ki jo po mojem mnenju poje Arsen Dedič. Kljub temu, da sva s Ferjancem to temo že obdelala (priznal je, da imam prav in plačal pijačo) se je danes spet zagrel za svoj prav, torej da Arsen Dedič ne poje te pesmi, oz. da je on le eden izmed pevcev, da lahko poje tudi on, jaz ali kdorkoli drug. Khm, pa...potem lahko tudi jaz pojem We are the champions? Bom pogledal na Dc++ če najde kaj pod mojim imenom;). V tem trenutku ga javno ( verbalno (z besedami) ) napadam:

Dragi pegasti Blaž:
V Goooooogle sem vtipkal "pegasto dekle". Poizkusi tudi ti, morda te čaka podoben rezultat kot mene.
Pa lep kolegialen pozdrav.

3 komentarji:

David pravi ...

Hmmm..
"Dedić je v Sloveniji poznan tudi kot interpret pesmi Pegasto dekle Jureta Robežnika (v slovenskem jeziku)."

Pegasto dekle je napisal Jure Robežnik, besedilo pa Elza Budau.

Zdaj pa.. Ne bi si upal dat roke v ogenj po kostanj za to, ampak mislim, da je prvi, ki je zapel Robežnikovo Pegasto dekle, bil res Dedić.. Ampak ne vem če lahko rečemo, da je njegova, ker je res zgolj izvajalec, vse pravice pa so na Robežniku..
Najjača je pa tak od Reporterja Milana.. :P

Gomi pravi ...

Seveda-....točno tako je kot si rekel
pesem je robežnikova in jaz sem to tudi poudaril...
imam tudi cd od robežnika kjer je ta pesem gor...rekel sem da jo poje, ne pa da je njegova...

Blaž pravi ...

Ja, sej jaz pa to vseskoz trdim, Pesem bi lahk pel kdorkoli, tud Janez Novak, razlika je sam v tem, da on ni izdal CD-ja.