12 februar, 2009

Ali tudi Werner kopira?

:)))
Ma jasno, da kopira. Dandanes je cel svet en sam plagiat, Werčy je pa moja nova žrtev.
No, presenetljivo podobnost sem odkril med komadi:
Mladen Grdović - Tu je moj dom
Werner - Tu je moj dom
Smokie - Norwegian girl

Prleški dvajsterec in 3,5 vrstični jamb sta pri vseh več kot očitna.

Poslušajte, bratje in sestre!



in še presnečenje :)


Teh Norveških pupc res nisem želel dati gor, saj se mi zdijo slike malce pregrešne. Toda blogspot mi blokira svoj mix omenjenih pesmih, tako da sem bil primoran stvar narediti malce po kmečko.

LP

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Kaj, da Werner kopira?!
Ma, ni šanse nobene. Drugi kopirajo njega. Jasno! Poglej samo kako je lep in postaven in kaksen lep glas ima pa oči, da o prekrasnih bisernih zobeh sploh ne govorim.
On je res mega!

Anonimni pravi ...

Kopirajo, kopirajo in spet kopirajo, da je sramota. Fora je v tem, ker 90 % slovenceljnov ne ve, da so večina slovenskih "The best of" plagiati...je pa edino imajo pa naše pevke veliko več silikonskega stasa kot pevskega glasa, kar velja tudi za pevce.Če bo šlo tako naprej bodo "ponarodeli" pesem Poloma blanca...
Za se zjokat!