12 februar, 2009

Testiranje za moj rojstni dan

Pozdravljeni. Pred dnevi sem se še enkrat odločil malce raziskovati stvari in sicer raziskati vir, namen in pristnost pristnost meni namenjenih voščil za rojstni dan. Glavna tarča moje ignorance je bil Facebook. Ta v mojem blogu že omenjeni spletni portal te opozarja na rojstne dneve tvojih prijateljev že dva dni pred rojsntim dnevom, opozorilo pa je na prvi strani vse do konca dneva, ko ima oseba rojstni dan. Jaz sem datum zbrisal iz svoje predstavitvne strani in ga v začetku februarja za vsak slučaj spremenil na 10.januar. Tako nobenega ni "opozorilo", da imam 10.februarja rojstni dan.

Ko sem se v sredo zbudil, me je pričakalo precej smsov, nekaj mi jih je voščilo na "Messengerju", dve osebi sta se odločili za E-mail, prejel sem pa tudi dva klica, ki sta me zelo razveselila. Vse skupaj sem naštel 21 voščil, ki sem jim prištel še - ja, ne boste verjeli - 4 iz facebooka. 4 torej. Ura je bila 17.08, ko sem svoje podatke na facebooku spremenil, s tem pokazal ljudem, da imam rojstni dan in voščila so začela lit kot iz škafa. Vse skupaj do 24.00 še natanko 50 sporočil na facebooku, in 2 SMSa.
Naj kot zanimivost povem, da sem naslednji dan dobil preko facebooka še 4 voščila, telefon in messenger pa nista več delala, kar se omenjenega tiče.

Bolj za šalo kot za res....pri tem je potrebno upoštevati, da mi pri Facebooku ni nihče voščil pred 13.08, zato se x os začne s to uro (Hvala Krivičič! :) ).



Še en dokaz več, da je Facebook res svetovni "fenomen". Če želiš, da se ljudje spomnijo nate enostavno nastaviš, da imaš rojstni dan. In upam, da se zavedate, da se brez tega redkokdo dejansko spomni, da imaš rojstni dan. Priznam pa, da tudi jaz včasih napišem komu voščilo, za katerega se mi sanjalo ni, kdaj ima rojstni dan.
Ni kaj, testiranje je uspelo, hipoteze so potrjene.

Vsem, ki ste mi voščli tako al drugače en velik hvala. Nenazadnje je veliko takih, ki mi niso voščli kljub temu, da so zagotovo vIdeli, da o tistih, ki so zagovoto vEdeli sploh ne govorim.

Uživajte in ne pozabiti na prave prijatelje. Če oni pozabijo nate, pa me povabite na eno pijačo, se bova pogovorila.... ;)

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ma Gomi, ti si pravi statistik, skor tko kot tvoji sotrpini, k jutr info pišejo ;)

Unknown pravi ...

jaja, kak te je dr. Šala fajn naučil grafe delat:P

Gomi pravi ...

ehhe....
mja... Žakelj je bil jači :)))

Šala bi uno sivo dal stran in črte tudi, ker mi tega ne rabimo.... pa uni R bi racunal se in ce je med 0,998 in 1 ... "pol ste vredu delal". ;)

Unknown pravi ...

on je tak car, sploh naslednji dan po škisovi, ane?;)

Anonimni pravi ...

ma kakšne neumnosti so to??
daj, probaj si nastaviti rojstni dan na jutrišnji datum, na valentinovo.. pa potem statistično ocenjuj... fach idiot!"

Gomi pravi ...

Hahaha
nastavi si ti, mexo.

Anonimni pravi ...

moreš razumet da sem ob 12 šele ustal:)))