03 februar, 2009

Kličejo me tudi vedeževalec

Da imam v življenju en "gran culo" ne morem reči.
Da sem kdaj zadel na stavnicah... tudi ne morem reči.
Ne morem reči niti, da sem kdaj zadel na lotu.
Skratka, moje življenje ni cvetoče, kar se tega tiče... :)))

Ko pa v igri ni denarja, sem pravi mojster napovedovanja (še rima se, čeprav rime nisem napovedal ampak ok...). Zadnje čase veliko stvari pravilno napovem in prav neverjetni sta naslednji dve zgodbi:
1. S prijateljico sem pred dnevi govoril o faksu. Po kratkem pogovoru mi pove, da ima kolokvij iz nekega predmeta in da se mora učit. Pa sem ji rekel, da zagotovo ni nič takega, da prav vidim kako buli v eno skripto z 69 stranmi. Zakaj sem rekel to številko ne vem, vem pa da je ta skripta dejansko imela 69 strani, kar mi je dokazala s posnetkom. Komajda sva verjela, da sem res uganil.

2. Včeraj pa še bolj radikalen primer: na iPodu imam 719 pesmi. Imel sem jih na shuffle (random, naključno, kakorkoli hočete). Po eni pesmi sem si rekel-zdaj bo pa ta in ta. In res je bila! Ponovno nisem mogel verjeti....sprašujem se, kaj imam v sebi? Statistika pravi, da sem imel manj kot 0,3 procenta možnosti, da zadanem, toda to Gomija ni zmotilo.... :P

...Aja....preden sem šel v Rim, sem napovedal, da se bom zgubljal. Če ne verjamete si poglejte predoktobrske bloge.



LP

1 komentar:

Anonimni pravi ...

skrajni čas je, da odpreš s.p.
nee, rajš d.o.o. ;)