22 maj, 2009

Konec in začetek, z netom in z brez

Danes sem šel na zadnja predavanja v tem šolskem letu. Vstal sem že ob 7.20 in s tem podrl letošnji rekord...in to prav zadnji dan. Zanimivo, da sem tako zagret še na samem koncu leta. V bistvu sem se šel samo pokazat dvem profesorcam, da mi Slovenci že nismo kar tako. No tako, podrl sem rekord tudi v tem, da sem 22.maja že "fraj". Seveda zgolj s predavanji in vajami. Kar se tiče izpitov pa se začenja pravo poletno izpitno obdobje.

Datumi so jasni
4.6. Higiena
11.6. Farmacevtska tehnologija 2
15.6. Mikrobiologija

Voda mi že teče v grlo, predvsem z zadnje omenjenim se nadejam določenih problemov, čeprav pravijo da je profesorca zelo mirna in simpatična, tudi med spraševanjem.
Še bolj kot zaradi izpitov (ti so nujno zlo) pa sem živčen zaradi tega ker mi doma ne dela internet. Seveda sem sam doma, bojim se,d a me niso cimri nategnili in da imamo veljavno pogodbo zgolj do 21. maja. Od včeraj sem kot že rečeno bolj kot brez interneta in le upam lahko, da se bo malo po čudežu, malo ker se spodobi prišel nazaj. Trenutno? Javljam se iz kampusa kjer v parku opazujem ljudi, in opravljam določene formalnosti preko telefona in računalnika. Punca mi sicer ne bo verjela, a ne pijem pive. Ne pijem niti vode, ker se bojim da me bo začelo tiščati lulat. Sem ravno našel neko pozo kjer me boli zgolj desni komolec in leva rama, tako da se mi res ne da premaknit zaradi wcja. Tu bom še približno eno uro, potem pa grem domov. Se učit verjetno. Verjetno no. Učit se. Najbrž.

No, to bi bilo to. Naj že sedaj povem da od junija dalje pa res ne bom imel interneta v stanovanju. Toliko boljše, se bom vsaj lahko resneje učil. Nima mi kej bit.

Malo dance nostalgije iz par let nazaj, za mojo generacijo ;)


LP, Rokec Pokec

Ni komentarjev: