27 maj, 2009

Privatnik

Ko sem se vpisal na farmacijo moj načrt ni bilo odprtje svoje lekarne, saj naj bi to zahtevalo veliko potrpežljivosti z bolnimi ljudmi, čemur bi se raje izognil. A so mi v bližini faksa ponudili, da bi prevzel njihovo lekarno. Zelo ugodna priložnost, ki se ji nisem mogel upreti. Odprl sem lekarno in vse skupaj vabim, da pridete kaj kupiti. V skladišču izdelujem tudi tablete po naročilu. Cene nad pultom.
Urnik: Pon-sobota 00.30. – 3.00.. Ob nedeljah zaprto.
Vabljeni!
p.s. Danes zjutraj je bilo grozno. Klapa zadetih starčkov je prišla okoli dveh zjutraj v lekarno in naročila 5x šunka sir s ketchupom in majonezo.


2 komentarja:

Unknown pravi ...

jst bi tablete za zbranost pa voljo do učenja:))
pa zlo hitr.... po DHLu če se da:P

kat pravi ...

a me vzameš na prakso:)?