28 maj, 2009

Ponesrečena šala in reakcija

Velikokrat se nam v družbi ponesreči šala. Slednjo namreč razumemo zgolj mi in zdi se nam, da je nasmeh ostalih prisiljen, umeten, nehormonski, sintetiziran (joj farmacija)... Ker so pač kulturni. Takrat je neprijetno in nekako ne vemo kako postopati naprej, oz., kot bo kasneje razloženo, s čim zapolniti najzanimivejši in vedno drugačen četrti stadij.
Spodnji filmček prikazuje klasični prizor...dva fanta se pogovarjata o neki zadevi, ki je sicer lahko smešna, več kot toliko pa spet ne. Filmček je kratek, toda prikazuje dejansko vse stadije neke čudne šale:
1. - napetost in pričakovanje z obojestranskim spoštovanjem in občudovanjem (dokaj dolg stadij)
2. – smeh, ki ga povzroči šala (kratek stadij)
3. - smeh, ki ga povzroči naš odnos do sočloveka (malce daljši stadij)
4. – preklop na nekaj drugega, za možgane oprijemljivega, v tem primeru na šlatanje pločevinke od piva (dolžina stadija odvisna od velikosti pločevinke piva in od količine tekočine v njej)
Ja, ni kaj. Fanta sta si o šali očitno mislila svoje. A sta vedela, da jo bosta prebolela, z jutrom je odšla.


LP, Gomi
p.s. ostanita prijatelja ;) :))

4 komentarji:

Teja pravi ...

hahahahahahaha, direkt:D

David pravi ...

O moj bog! :D
Vlego sem se zaj.. :)
Ma ti bi moral it za paparazza :D
Vedno najboljše trenutke ujameš..

Gomi pravi ...

:))
kaj češ....

Ma nisem snemal jaz ampak Repovž, jaz sem samo izrezal iz celega filmčka ta zelo zanimivi del. ;)

Unknown pravi ...

Hahahahahaha. Kak sem se zaj nasmejal :D