09 april, 2010

Kako lepo vreme ( impresionistična refleksija)

Ljudje božji, kako se jaz dobro počutim!

Končno vikend, končno ležim v svoji postelji in ne vidim ure, da zalegnem (vsaj) do osmih zjutraj. Veliko je stvari, ki mi hodijo po glavi. Med njimi je največ takih, ki me opozarjajo na delo, ki me čaka v prihodnje. Tega je res ogromno in nikoli mi ni bilo tako malo dolgčas, kot mi je letos. Tudi zaradi tega so taki trenutki, ko si lahko zavrtim kakšno mirno pesmico, ki me popelje v mirno noč, toliko lepši. Skoraj neprecenljivi!


Teden je bil dolg in naporen. Ja, dobil sem rezultate in hvala - ....meni, sem naredil vse, kar sem si zadal v zimskem izpitnem obdobju in kar je bilo konec koncev tudi mogoče. Povprečje je švoh (nikoli tako slabo), a pomembneje se mi zdi, da sem teoretično "fraj" do začetka junija, čeprav bo vmes za narediti sto in sto stvari za sproti. Ta 4.letnik je res naporen. Ne preveč težek (vsaj za zdaj), a naporen v tristo kosmatih.

V četrtek je bilo zelo zanimivo na vpogledu izpita iz XXXcenzuraXX, kjer sem se, kot mi je v navadi, spet prijel s profesorjem, poleg njega pa še z asistentom in asistentko. Naloge na izpitu so bile dejansko glupo zastavljene. Žal, taka je resnica. Ne samo jaz, tudi večina drugih so se pritoževali, a moj bas je le moj bas. Nikakor jih nisem uspel prepričati v svoj prav, a presenečen sem bil, kako dobro sem določene stvari naštudiral in kako sem na vsak njihov odgovor našel povratni, še pametnejši :P Še posebej sem bil navdušen nad seboj zaradi tega, ker sem še 7 ur pred tem pogovorom bil v Cvetličarni na stomatološkem brucovanju. Tako da svaka mi čast no:P ....
...Končalo se je tako, da so me odslovili, češ, tu ne boš dobil točke, pa če se na trepalnice postaviš. A kaj bi, sedemka je dobra ocena.;)
Drugega vpogleda se nisem udeležil, predvsem zato ker sem pisal na skrajni nizki meji za osemko. Bolje drži ga, nego lovi ga, s smolo, ki jo v takih primerih imam bi si lahko hitro znižal namesto zvišal, česar pa tako ali tako ne bi bilo realno pričakovati.
Še veliko cvetk je bilo na faksu, toliko, da če omenim še kakšno, to ne bo pravično do vseh ostalih.


Vikend bo torej pester. Kot sem že rekel...uživati je potrebno trenutek, saj bo jutri najbrž slabše, kot pravi moj prijatelj Murphy. Zjutraj naj bi si prebral nekaj patofiziologije in po zajtrku šel v Portorož po določene stvari za brucovanje. V Kopru sem bil že danes, ko sem šel iz Ljubljane. Pot je bila dolga kot že dolgo ne, saj so med Brezovico in cestninsko postajo naši delavci delali in to kljub temu, da je bil petek ob 17.15, ko je tako ali tako velika gužva na cesti. Še pred kosilom (sicer popoldne) pa naj bi šel še enkrat v Koper in sicer se prvič razgledati, če kakšna roža kje raste. Sončno vreme zadnjega tedna bi lahko poskrbelo, da se je pomlad dokončno razvnela in 20 Celzijevih stopinj bi kaj lahko na plano pognalo nekaj pametnega. Oborožil sem se tudi z botaničnimi knjigami, ki jih imam toliko, da ne vem več katero bi uporabil. Če ima kdo kakšen predlog kar na dan z njim. Popoldne naj bi se še malo učil, malo jedel, potem pa bom že šel na tekmo. K nam prihajajo nasprotniki iz Kočevja. Ko sem bil mlajši sem v časopis rad pisal, da prihodnji teden prihajajo k nam "vrstniki", danes temu žal ni več tako :(. Nismo ravno stari, ampak tudi mladi nismo več. Drugače povedano - stari smo, eni malo več, drugi malo manj (kot bi rekli žabarji, eni bolj na easy, eni bolj na hard!). Tekma je zelo pomembna, gre se nam za obstanek v ligi a glede na videno na današnjem treningu se ne obeta nič dobrega. Druga postava je spet nabila prvo. Ni to to. Jutri bo treba pokazati predstavo, ki je v tem trenutku mogoče niti nismo sposobni. Kdo ve. V nedeljo bom morda spet šel iskat kakšne rožice (odvisno od uspeha prvega dne, tako pri nabiranju rožic, kot pri tekmi in potencialnem prihodu domov ob sončnem vzhodu?). Perša, perša.

Sicer pa, ne glede na povedano...ne vem natančno kako bom preživel skozi vikend. Ne vem namreč, kje imam denarnico, kar se mi zdi precej tragično. Upam, da je nisem izgubil in sem jo samo pozabil v Ljubljani. Ke, če denarnice dejansko ne bom več videl, vreme ni (ne bi bilo) tako lepo, kot je, in bi bila ta impresija samo ena velika trenutna varka. Na zalogo se nerad sekiram in tudi zdaj se ne bom! Ne smem se. Sicer se bodo rožice pred menoj skrile, roka na tekmi bo nemirna....in vreme bo (spet) oblačno. A to je že zgodba za nov blog, ta se tukaj konča.

Lahko noč. ***

Rokec

PS: Impresionistična refleksija...ne vem če se tako reče, ampak me niti ne zanima...sliši se super:P

PS2: Na Paintballu je bilo super mega. Sem jih ene par ustrelil, ja ja... No, vbistvu sem jih dosti več fasal kot dal. Ampak kaj ima veze. Dokler sem dobre volje ne čutim metkov:)

Ni komentarjev: