04 april, 2010

Takle bomo meli

Teče april in to je moja tretja objava v tem mesecu. Prva je bila nekaj ur nazaj, vmes sem....ma svašta sem delal glejte, med drugim sva z bratom dobesedno sesula starša v briškoli in trešetu. Vseeno pa je bila najboljša pašta s školjkami. Danes sem res dosti jedel, največ v tem tednu! Česar mi pa ne gre zameriti. Poletja morda še nekaj časa ne bo ;) :P

V tem tednu me, kot sem že omenil, čaka nekaj dni stresa in počitka obenem. Učiti se ne mislim, a verjamem, da bodo dnevi do rezultatov (torek, sreda) še zelo dolgi. Vprašanje je, kaj in kako potem. Od omenjenih je namreč veliko odvisno. Kljub temu pa je že jasno, da bom vsaj do naslednjega meseca živel v duhu drug dealerja:
7.4. grem na farmacevtski paintball
15.4. grem v Maribor na "srečanje medicincev in farmacevtov" ("ne vem" točno, kaj me čaka, bom poročal ko pridem od tam)
21.4. je Farmacevtsko brucovanje, ki ga organiziramo 4.letniki. Dobili smo daleč najbolj odmevnega glasbenega gosta v zadnjih letih (ne vprašajte katerega, ker vam ne bom odgovoril in niti kdo je za to odgovoren, ker je verjetno že vsem jasno razen vam).
Čez cel mesec bom delal in ne dokončal herbarija (nabiral rožice po Sloveniji), se učil o tistem kar mi bo prišlo pod roke (od srede naprej), saj ne vem kje bi pri vsej solati začel.
Tudi rokometnih treningov se bom udeleževal kolikor bom le lahko in si tako priskrbel dodatno nepotrebno živčnost.
Z bratom morava v precejšnji meri preuredit stanovanje (nova TV, nov tepih, novo okno in še kaj se bo našlo - skratka stroški). Prostovoljne donacije sprejemam vsak dan po telefonu, pol se bomo že zmenili za prevzem.
Ob tem si moram kupiti še nove teniske za tek (ne pozabimo da je letos Absolventski izlet!).
Potem bo pa že prvi maj, praznik dela. In to bo čez 27 dni. Kar je manj kot štiri tedne!
Pol pa jovo na novo (za knjige), a mi na Jovota.

Bit če delavno, ludo i nezaboravno. In če se sprašujete, kje bo moja punca ves ta čas....nimam pojma, ampak po zadnjih neuradnih informacijah gre čez teden dni v Črno Goro in nekaj dni kasneje na Nizozemsko. Ahahaha!!?

Hit meseca!


Vesele velikonočne praznike še naprej.
Gomi

Ni komentarjev: