25 september, 2011

Koliko ste letos porabili za počitnice?

V celoti gledano - koliko nameravate letos poleti porabiti za počitnice? sem vas fprašal na začetku poletja! Odgovorilo vas je 24, kar ni ravno ne vem kako spodbudna številka (pričakoval sem okoli 100 odgovorov), ampak v redu... četa mala, oda brana! Al?

Zgolj četrtina je pokazala malo zanimanja za dopust oz. drugače povedano, ni bila pripravljena dati več kot 200 € za počitnice. Ali pa tega denarja sploh ni imela. Je** ga, bit če bolje!

Za dokaj poceni počitnice (200 - 500 €) ste se odločili štirje. Bo že veljalo, kar pravim: raje dam dosti in uživam, kot da dam manj in se nimam dobro. Če je tako sem raje v prvi skupini, se sprijaznim in denar "investiram drugam". Ker se tega načela strogo držim si nisem mogel kaj, da ne bi pristal v 3.skupini. 

2 meseca slovenske, deset dni hrvaške obale ter pet dni slovenskega road-tripa enostavno težko spraviš v prvi dve skupini. A mi ni žal, glede na doživeto sem odlično prišel skozi.

Slaba tretjina pa si vas je kar privoščila. 1000 € ni tako majhen denar in če ne delate oz.dobivate dobro štipendijo (torej, če niste pridni), se le zahvalite staršem. In prav je, da vam za take stvari posodijo! ;) 

Komentar na vse skupaj: Slovenija se je izvlekla iz krize in ni logično, da je vlada padla prav sedaj! 

In še rezultati:

Bom doma oz. manj kot 200 €.
  6 (25%)
200-500 €
  4 (16%)
500-1000 €
  7 (29%)
Več kot 1000 €
  7 (29%)

Aja! Tudi jaz sem priden! Kar pa še ne pomeni, da sem škrt! Šparam za "čez Severno Ameriko". Bi šel kdo zraven?

P.S. Je smiselno, da grem čez lužo preden stopim na vrh Triglava? Mogoče bi bilo o tem potrebno še razmisliti. Izgovor, če potovanje propade imam. Triglav bi pač moral imeti prednost. Letos mi spet ni uspelo :(
Morda drugo letoooooo.....bi šel kdo zraven #2?

Đoni KEŠ!


LP, Gomi

1 komentar:

kat pravi ...

seveda najprej na Triglav, pol pa čez lužo;)