10 september, 2011

Konec letnega dopusta.

Dobro, čas je za novo objavo. Pravzaprav je bil čas za to že davno, 10 dni nazaj. Ampak se nekako nisem znašel na blogu ob svojem študijskem neuspehu, prebavnih težavah, živčnih motnjah ter pestremu dnevnemu in nočnemu (žal le izjemoma) delavniku. Čas je, da podam nekaj mnenj na preteklost in sedanjost, o prihodnosti tako ali tako ne vem kaj dosti.

Mnenje o faksu:
Najprej naj povem, da sem drugo polovico avgusta živel za rokomet in za učenje zadnjega izpita, Klinične kem - ije. Po neuspešno odpisanem izpitu v maju sem bil odločen, da to ne bo prvi izpit, ki ga bom padel dvakrat, zato sem se v vročih dneh trudil kolikor se je le dalo. Zaman. Izpitni rok je bil po mojem okusu spet nabit z triki in iskanjem neznanja, dlak v jajcu in še česa, zaradi česar je bilo točk premalo, veselja ob rezultatu pa prav tako. Moram priznati, da sem sicer že po odpisanem izpitu videl kam pes taco moli, ampak vseeno je ob potrditvi, da kljub trudu nisi storil dovolj, občutek precej grenak. 



Mnenje o rokometu:
Rahel izgovor iščem v tem, da sem teden pred izpitom 4 dni preživel na pripravah v Krškem, kjer mi žal ni uspelo predelati več kot 10 slajdov in morda je bilo to odločilnega pomena.
Sicer pa sem kar se rokometa tiče precej v letih. Mogoče bom kdaj napisal zelo dolg blog tudi o tem, a dejstvo je, da počasi razmišljam o koncu. Rokometno društvo Izola po novem kaže večjo resnost kot jaz in hitro se lahko zgodi, da ne bom dohajal več, interesa nadaljevati drugje pa nimam. Za zdaj še treniram vsak delovni dan, kljub temu pa nisem v kadru za 1.krog 1.A lige, ki ga moji soigralci danes pričenjajo v Ribnici.

Mnenje o praksi:
Od ponedeljka vstajam okoli 7.00.. Žal sem eden redkih, ki prakse ne opravlja v kraju, kamor se je preko fakultete prijavil, vsaj za zdaj še ne. Jutranja vožnja v Koper je prava muka (gneča, vse stoji...) in upam, da bom čimprej dobil pooblastila, da lahko pričnem z delom v izolski lekarni. Nenazadnje - lekarna je lekarna, in če se lahko opravlja prakso v Krmelju (predmestje Šentjanža, čeprav Šentjanž ni mesto....), bi jo tudi jaz lahko v Izoli. Al ne?
Na praksi "dogaja ful in ne dogaja nič" hkrati. Čakam odgovornejše in zahtevnejše naloge, za zdaj spoznavamo zdravila in verjetno je tudi prav, da sva s kolegico Živo pričela s tem.
V Koper dvakrat tedensko prihaja tudi ogromna turistična križarka, kar v lekarni povzroči ogromno gužvo turistov, rahli kaos in nervozo vseh zaposlenih. Ti potniki majo vsi nek problem! Pa ne morem verjet!

Mnenje o prvenstvu v košarki in napoved:
Ne vem kaj bi rekel. Veseli me, da je gladko izpadla Italija. Slovenija me je za zdaj razočarala, za ocene posameznikov pa mislim, da še ni čas, čeprav sosed misli drugače. Zmage proti drugorazrednim ekipam pač niso dovolj, da bi lahko rekli, da je prvenstvo za zdaj uspešno. Proti obem dobro rangiranim, nominiranim, favoriziranim in dekonzerviranim reprezentancam smo izgubili. Dobro smo se držali ampak kar šteje so točke. V četrfinalu, kamor se bomo po zmagi proti Fincem zagotovo uvrstili, bomo igrali proti Francozom in Špancem. In izpadli. Borili se bomo za mesta od 5-8 kamor tudi sodimo. In če bomo tam dobro igrali, bomo na koncu lahko tudi ponosni. Fantje, držte se!

Mnenje o nogometni reprezentanci:
Pričakovano. Nismo dovolj kvalitetni. Koren in Novakovič sta največja dolžnika in bosta najbrž zgolj še enkrat igrala v Slovenskem dresu. Vse kar bo več bo napaka.

Skratka... hvala bogu je vikend. Upam, da si bom malce spočil, čeprav dosti poležavanja ne bo. Danes bom pomagal rihtat barkico, za jutri pa še ne vem. Toliko boljše. Mogoče Na Izzy. Čeprav bom najbrž moral poslušati zgodbice o 11.septembru, teoriji zarote, terorizmu, Bin Ladnu, American Airlines in še čem.

Malo poletne sekadice



V torek zvečer sem nedosegljiv. BARCELONA:MILAN.

Lp

Ni komentarjev: