25 oktober, 2011

1:43:06

Osebni rekord! Še tretjič zapored!
Tokrat sem svoj neto čas popravil za 36 sekund.

Žal mi ni uspelo priti pod 1:40, česar sem zagotovo (bil) sposoben, vsaj glede na kondicijsko pripravljenost. A očitno telo ni zdržalo napora (dan prej nisem počival, kot naj bi, pred maratonom pa sem moral teči proti domu po čip, ki sem ga pozabil, kar mi je zagotovo vzelo nekaj koncentracije in energije...).

Predvsem noge so bile presenetljivo hitro utrujene (slab stretching na ogrevanju) in na zadnjih kilometrih sem jih res s težavo dvigal. Vmes sem moral zaradi slabega neprijetnih občutkov sredi proge zamenjati levo tenisko (hvala Maja) in na koncu kljub vsem neoptimalnim pogojem (vreme mi je bilo premrzlo, čeprav se večina ostalih tekačev ne strinja z menoj) najhitreje doslej pretekel polmaratonsko razdaljo.

Sicer pa moram organizatorje pohvaliti za (po mojem mnenju) boljšo organizacijo kot leta poprej. Edino kar mi ni jasno je dolžina proge. Sem 1000000$ prepričan, da je bila za kakšnih 200 metrov daljša kot lani.
O tem naj presojajo drugi, so se pa tukaj tudi nekateri drugi strinjali z mano.

Kakšna slika sledi, ko jo dobim!

Lp, Gomi

Prihod v cilj: GOTOV

Ni komentarjev: