31 oktober, 2011

Dan reformacije, 1.november... In jaz, ki sem fraj

Na obali je te dni zelo prijetno vreme. Toplo, sončno, z dovolj visokim pritiskom, da me kolikortoliko ohranja pri sebi. Za mano je nekaj zelo lepih dni v Ljubljani in dokaj soliden vikend čarovnic z dvema "žurkama", pri čemur je bil prvi večer rahli polom, medtem ko sem se v drugemu imel zelo dobro. Pogledal sem si tudi rokometno tekmo svojih ( verjetno kmalu nekdanjih) soigralcev in bil navdušen nad novo zmago, pa čeprav so premagali mojega (verjetno kmalu bodočega) morebitnega delodajalca.

Recimo, da so sedaj prazniki, čeprav mi tej nikoli niso bili posebej všeč. Konkretno tej mislim, prazniki sami po sebi ponavadi ne prinašajo večje škode. In recimo, da sem fraj. Prost. Jutri ne bom šel na pokopališča, ker bo baje prevelika gneča. Preminule svojce bom šel pozdraviti en drugi dan v prihodnosti, najbrž pa enkrat proti koncu tega tedna.

Sicer pa bom par večerov posvetil Champions league, šel na pijačo s kakšnim kolegom in kolegico, preštudiral nekaj farmacevtske znanosti in treniral rokomet z izolskimi mladinci. Tako bo verjetno cel november.

Horoskop v glavi mi pravi, da se mi je življenje začelo vrteti v neko drugo smer, žal pa ne vem še točno kam in kako. So pa pred mano sigurno zelo zanimivi in na nek način odločilni meseci. Kolega mi je rekel, da je ponavadi dobro že to, če veš, da se vrtiš. Za orientacijo bo tudi po mojem še časa, če se ne bom prej kam nehote zabil.

Lp, Gomi


Par komadov za slovo od meseca oktobra, ki je bil letos res gotov!





Ni komentarjev: