20 oktober, 2011

IZTOK PUC, POČIVAJ V MIRU

Spet moram na blogu pisat o smrti enega od svojih idolov v mladosti... :(

Iztok Puc je to nedvomno bil. Skupaj z Rastkom Stefanovićem in Stefanom Lovgrenom tvori trojico rokometašev, od katerih sem se z preučevanjem njihovih iger največ naučil.
Ne morem reči, da je bil Puc boljši ali meni na kakršenkoli način bolj priljubljen od ostalih dveh. Toda bil je Slovenec, kar vseeno šteje. In velik del svoje kariere je namenil igranju v Sloveniji in tudi za slovensko reprezentanco, čeprav bi (je) lahko igral kjerkoli in za kogarkoli. Bil je eden najboljših igralcev na svetu in nikoli ne bom pozabil trenutka, ko me je sprejel na svoja kolena med polčasom tekme Izola:Celje pred cca. dvanajstimi sezonami. Takrat se je celotna ekipa mlajših dečkov, v kateri sem igral, slikala s Celjani in vsak od nas je sedel na enem izmed njih. Jaz torej na Pucu. In še danes sem PONOSEN na to, kajti takih srečnežev verjetno ni veliko.

Iztok je bil velika oseba, priljubljena povsod, kjer je pustila svoj pečat. In tudi na Obali ga je.

Ne bomo te pozabili!

Ni komentarjev: