27 oktober, 2012

17. Ljubljanski maraton = zame 4. ljubljanski polmaraton

Prvo je z veliko, ker je ime prireditve. Drugo je z malo, ker je pridevnik.
Tako so me naučili v šoli.

Tako torej...četrtič bom tekel po glavnih ljubljanskih ulicah. Tokrat sem prvič plačal prijavnino sam in sicer 25€ ker sem zvezda,...! To samo priča o tem, s kakšnim veseljem se tega teka udeležim, saj je to številčno največji enodnevni dogodek v Sloveniji, ki mu velja prisostvovati.

Z vami bom tudi letos delil svojo playlisto, ki mi bo delala družbo med tekom, kajti kot ponavadi v svoji tekaški okolici ne pričakujem znanih obrazov, s katerimi bi lahko izmenjal nekaj besed o stanju v slovenskem parlamentu in navdušenja ob soldenski zmagi najboljše slovenske športnice Tine Maze.

Je pa potrebno povedat še nekaj. Jutri bo mraz. Mraz bo ko svi**a! Če sploh  je lahko ***nj* tako mrzla. Okoli ničle. In vmes nas bo prav gotovo ujela najmanj ena ploha. Tako napovedujejo vsi in glede na to mi ne preostane drugega, kot da to napovem še jaz. Vseeno sicer napadam svoj osebni rekord (1:43:15), čeprav mi je bolj kot ne jasno, da ga ne bom dosegel in če bom po prvih 10k videl, da ne bo šlo, potem bom tekel bolj na sigurno, ker mi je med 2:00 ali 1:50 povsem vseeno. Če ne bom zbolel bo OK, da se moram po teku mokre majice čimprej preobleči pa mi je jasno že od malih nog.

Lista (dopuščam možnost, da se še kaj spremeni, če se mi bo to zazdelo prav do jutri):


Lp, Gomi

3 komentarji:

Marko pravi ...

"Markotu" bi moral popraviti v "Marku".
Tako so me naučili v šoli...

Marko pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Gomi pravi ...

Aha, no popravljeno:)