26 oktober, 2012

Glasba tekom faksa

Kdor me pozna ve, da imam zelo rad glasbo. V naslednjih objavah vam bom predstavil nekaj pesmi, ki so me spremljale tekom faksa. Veliko pesmi me spominja na še več dogodkov in vsaka ima posebno mesto v mojem srcu. Pesmi, ki so mi delale družbo na avtobusih, me spravljale v dobro voljo po padcu na izpitu, mi dajale energijo za učenje, koncentracijo pred izpitom, spravile na plesišče, prisilile pomisliti na neprijetnosti...
Velikokrat sem imel cela obdobja, ko sem poslušal pesmi določenega izvajalca, zato ponekod želim s pesmimi predstaviti izvajalca v celoti in ne samo dotične pesmi.
Pesmi in s tem izvajalcev bo 20, te pesmi pa bom pripenjal objavam v naslednjih tednih.

Začenjam danes s pesmicama na 20. in 19. mestu!

20. Don Juan

Spomin: Prvo javno petje s kolegi med premorom na predavanjih iz fizike (1.letnik)

19. Antonello Venditti

Spomin: Eramus v Rimu - nočno prebiranje študijskega gradiva pred izpitom (3.letnik)

Lp, Rok

Ni komentarjev: