12 oktober, 2012

Nočno življenje, dopoldanski spanec in popoldanska stroškovno učinkovita kislica

Innnn sem končal. Za zdej.

Trenutna situacija z mojo glavno preokupacijo ni skrb vzbujajoča. Cilj je izpolnjen in danes sem komisiji poslal svoje delo, ki morda ni blesteče ali - po akademsko - odlično, temveč malce slabše. Treba je bit realen, Nobelove ne bo.

Končno imam prosto noč, bi temu lahko rekel. Ko ne delam nič. Niti se mi ne da neki ful, moram bit pošten. Minule dni sem precej noči prebedel, rekord sem podrl v noči na torek, ko sva s kolegom pri meni pisala diplomo od 23 - 5.30, sam pa sem potem potegnil do 8, ko sem poklical na Radio Capris, zadel majčko s pravilnim odgovorom na vprašanje "Koliko km je dolg kraški rob", se preko facebooka v pogovoru nasmejal z voditeljem oddaje in končno odšel spat. Bioritem se mi je v teh dneh rahlo spremenil in kljub nizko rekordni dozi kave danes, sem zdaj še kar buden. Čakam en file od kolega, da bom lahko zaklenil diplomo pred računalniškimi amaterji. Skratka stroškovno učinkovito.

Noči so dolge, dnevi pa zelo kratki. To mi sicer paše, saj je v temi lepše počivat, ampak še preden dobro pogledam, kakšno "je danes vreme", ne vidim več nič, razen temnega neba. Niti zvezd ni, kar pomeni, da je danes vreme oblačno in da sem torej vendarle izvedel, kar me je zanimalo.

Drugače sem si uredil bone, medtem ko se namesto busa še vedno bolj poslužujem "bicikelja", ker mi to dela življenje bolj ekonomično, zdravstveno urejeno in zanimivo...skratka stroškovno učinkovito.

Tudi razgovor za delo sem uspešno opravil. Pa čeprav me ne bodo vzeli ne velja obupati, konec koncev nimam še pogojev, ki jih zahtevajo in morda bom naslednjič manj presenečen, ko me bodo vprašali, katere so moje najboljše in najslabše lastnosti. Očitno ne berejo mojega bloga, saj bi sicer vedeli, da se skrivam v zlati sredini in da nimam ne enih ne drugih lastnosti.

Mojster mi je 10 dni nazaj zamenjal ventil na radiatorju. Sicer še vedno ne vem, zakaj radiator ne dela, ampak bistveno je, da ne pušča več. Za ogrevanje bo še časa, konec koncev delata druga dva in pretiravat ni treba! Skratka stroškovno učinkovito.

V naslednjih dveh dneh se obetata še zadnji roštiljadi letos, upajmo, da bo vreme zdržalo.

See you later aligator? Oky doky artichoky. (to me je kolega danes naučil :) ).

Aja... delo lekarniškega farmacevta pa ne samo, da je stroškovno učinkovito, temveč ....ma si misliš, da res?!:)

 Lp, Gomi

Ni komentarjev: