26 oktober, 2012

, mag. farm.

Lep pozdrav vsem skupaj. V Ljubljani je mraz in dežuje, ampak meni je vseeno in se imam lepo!

Veliko je tem, s katerimi bi lahko začel svoj blog, toda včerajšnja prelomnica vsekakor zasluži največ pozornosti.

Diplomiral sem! Končno! In to ne zaradi tega, ker sem zamujal, ali ker bi za to bil že čas, češ, kaj neki zavlačujem? Sploh ne! "Končno" zaradi tega, ker sem to nestrpno pričakoval zadnji mesec. Ker sem temu posvetil večji del svojega delovnega in prostega časa v zadnjem obdobju. In vmes je prišel dan, ko sem si enostavno želel čimprej zaključiti. Dneva zagovora diplome sem se zelo veselil in hkrati sem vesel, da je mimo. 25.10.2012 je bil zelo lep dan, ki mi bo za vedno ostal v spominu. Fenomenalen zagovor, fenomenalna komisija, fenomenalni poslušalci, fenomalna darila in čestitke, fenomenalna zakuska, fenomenalno opoldansko kosilo, fenomenalen popoldanski počitek, fenomenalno večerno druženje in fenomenalno umivanje zob pred spanjem. Vse je potekalo tako, kot sem si lahko samo želel in res sem vesel, da je bilo tako. Hvala vsem, ki ste k temu pripomogli!

Na drugi strani sledi sedaj nekaj krajšega ali daljšega počitka, odvisno ne bo samo od mene. Vsekakor si bom današnji in jutrišnji dan vzel precej na lahko, brez nepotrebnega naprezanja. Možganom bom privoščil še daljši počitek kot svojemu telesu, ki sem ga v zadnjih tednih precej zanemarjal. Pravi fizični šok za organizem pričakujem že čez dva dni, ampak več o tem v naslednjih blogih.

Na tem mestu zadržujem solzo v spomin na prelepe študentske in fakultetne dni in se obenem zahvaljujem vsem kolegom in kolegicam iz faksa ter celotnemu osebju fakultete za farmacijo, ki so me spremljali v izredno lepem, pestrem, zanimivem in nasploh fenomenalnem obdobju. Težav je bilo relativno malo, uspehov, sreče in nasmehov pa na pretek, za kar gre zagotovo zasluga tudi njim. Enako velika zahvala tudi moji družini, Rokometnemu društvu Izola in ostalim prijateljem, ki so me spodbujali na svoji študijski poti. Brez vas bi bilo težje!

Lp, Rok

Ni komentarjev: