05 november, 2008

Start ! + doživljajski spis

OPOMBA: KDOR IŠČE PRIMER DOŽIVLJAJSKEGA SPISA (KER VEM, DA JE DANES V DOBI INTERNETA DOSTI TAKIH), MU NAJ POVEM, DA SPODNJI NI PRIMEREN ZA KAKRŠNOKOLI KOPIRANJE IN UPORABO V ŠOLI. DOŽIVLJAJSKI SPIS JE NA NIZKEM NIVOJU IN JE V NASLOVU UPORABLJEN ZGOLJ KOT IRONIJA. V NJEM SEM NAMREČ ZGOLJ ŽELEL SPOROČITI, KAJ SE JE Z MENOJ DOGAJALO TE DNI. RAJE SE NAUČITE RESNIH SMERNIC IN PRAVIL DOŽIVLJAJSKEGA SPISA, O KATERIH STE SE POGOVARJALI Z UČITELJICO. ČIMVEČ BERITE IN ČIMVEČ PIŠITE. VAJA DELA MOJSTRA! LEP SLOVNIČNI POZDRAV!

.
.
Začelo se je. Vsaj tako "zgleda z Bleda". Akademsko (tako mu pravijo oni) leto 2008/2009 je odprto.
Že res, da protesti študentov še niso zaključeni. Res je tudi, da so nekatere predavalnice še vedno okupirane s strani slednjih. Nenazadnje je res, da smo danes začeli predavanja iz biokemije z desetminutnim nagovorom profesorce o...o zakonu 133, ki med drugim vključuje tudi to, to, to in ono. Malce sem poslušal, malce zehal, malce razmišljal o domovini Sloveniji...ja dragi kolegi na Aškerčevi, pri nas je luksuz.
Kasneje smo se vendarle lotili predmeta malce bolj resno in prvi vtisi so skrb vzbujajoči. Vendarle je v šoli še zmeraj vse potekalo v skladu s pričakovanji, tako da se niti Italijančkom ne bom pustil.

Na kosilu sem danes ponovno zavzel prazno mizo in natočil poln vrček vode. Kmalu se mi je pridužil..uno totalni Italjanček, tisto ... res uno totalno, samo še falš raybanke so mu manjkale.... malce temnejša polt, dolge lase, trakec za odmaknit lase od čela čez ušesa....stile Gigi Buffon, le da malce manjši in grši. Ko me je vprašal če lahko prisede sem mu prikimal, tako vendarle počn(em)o vsi v menzi. A kmalu mi je bilo žal. Čez deset sekund mi je dal roko in se predstavil kot Luis ali Lewis...saj ne vem kaj je bil. V TRENUTKU SEM POSTAL ASOCIALEN. Verjetno se je hotel pohvaliti, da se njegovo ime izgovarja kot ime novega svetovnega prvaka v formuli 1, Hamiltona. Odgovoril sem z "Rok", ki pa ga tako ali tako ni razumel - ob mojih polnih ustih njokov. Saj ne da sicer bi ga! :) Takrat se mi je že zazdel sumljiv. Vprašal me je kaj študiram, in sem si rekel: Ajde, ta hoče vedet, če mu lahko kaj razložim v zvezi z njegovim faksom. Mu povem, da farmacijo, potem bo valda nehal a?
Sumljivo gledajoč izpod čela mu rečem "Farmacia". Pametno sem dodal še, da sem Erasmus in ga tako poskušal odvrniti od nadaljnega pogovora. Ni mi bilo do tega. Začel je spraševati iz kje sem, pa koliko imam z vlakom iz Slovenije. Vedel sem, da ni dobro, če sem mu omenil našo podalpsko deželo. Zanj ni dobro. Poudaril je, da mora biti zelo lepo opazovati države, med vožnjo proti Italiji. Jaz sem rahlo v nasmešku le prikimal. Nisem hotel odvrniti, da v bistvu štartam v Trstu, ki je že italijansko mesto. To bi morda že razumel in ostal bi kot en kos dreka. Glup kot stup, žalim stup!
V naslednjih trenutkih sem jedel hitro kot že dolgo ne. Njokov že zdavnaj ni bilo več, solate je zmanjkalo ekspresno hitro, ribji file pa je po mojem trpel v mojih ugrizih, čeprav je bil že zdavnaj pokojni. Še sok in jogurt, za kruh tako ali tako ne pomnim več kdaj sem ga pojedel...Tik pred odhodom se "nama" je pridružil še Andrea, študent ekonomije. To vem zaradi tega, ker ga je Sir Luis izprašal. Kako se je končal njun pogovor ne vem, opazil pa sem, da je Anrea že dohitel Luisa v obedovanju. Tekel sem ven kakor so me nesle noge.
Potrebno se je rešit takih ljudi in jim dat hitro vedeti, da te čisto nič ne zanima o njih. Upam da tudi on zdaj piše kakšen blog, češ kako smo SLOVAKI nevljudni in kako hitre vlake imamo, da rabijo samo 6 ur in pol do Rima.

Po kosilu sem šel na predavanja iz mikrobiologije, ki pa so odpadla. Zakaj je do tega prišlo mi ni čisto jasno, ampak upam, da se to v petek ne bo ponovilo.

Zdaj sem doma, čakam stroj da opere, saj mam za napolniti novega. Moram izkoristiti sončen dan, vreme tu je zelo spremenljivo in čim greš za par ur od doma, te lahko pričaka mokro sušilo. Kar ni ok, če ni mamice zraven. ;)

No pa bom ta blog zaključil z eno pesmijo, ki mojim staršem spet ne bo všeč. Šment, pa napisal sem, da je to samo ironija na slabe komade.

Gremo Sidhharta, naj bo vse narobE!



LP

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Totalno, ma Gomi, res uno totalno :)
To to Rok, pazi še na avtobusu, da se ne prisede kakšen sumljiv in te začne spraševat če poznaš tega, unega in tistega :)

Unknown pravi ...

ča ču ti ja?

Plomba?

Unknown pravi ...

sicer pa si res asocialen... treba začnet pri dnu za prit više...

če boš take sprejel, se boš morda čez par mesecev družu s mexesi in totiji...

Anonimni pravi ...

Je že tako, da si nekdo želi spoznati nove ljudi, z njimi kaj pokramljati... mogoče se ti zdijo čudni in vsiljivi. Probaj se naučiti tudi poslušati in razumeti. Zna biti zelo zanimivo in uporabno.

Gomi pravi ...

Hvala vsem za nasvete.

Pa vabljeni v Rim, hiti eno uko!