25 november, 2008

Tudi jaz sem google analitik

Vnovič pozdravljeni, jara in manj jara gospoda.

Kolega Marin mi je predstavil Google analytics, tako da bom od sedaj naprej lahko gledal statistiko (obiske...) svojega bloga na tej izjemno pomembni strani. Nanjo hodijo namreč vsi veliki in posledično tudi Marin in na novo moje visočanstvo.

Zakaj sploh to pišem? Marin (www.mmarin.net) mi hoče seveda dokazati, da je bolj priljubljen od mene. Sicer mi tega ni nikoli omenil, ampak jaz po sedmih letih prijateljstva že vem kam pes taco moli. Ker vem da je res bolj priljubljen, pa si želim vsaj izgubiti z dvignjeno glavo. Tako da prosim vse, da mi pomagate kolikor se da! Obiskujte tudi njegov blog, saj je zanimiv....toda takoj za tem pa mojega dvakrat, pa čeprav boste sekundo po obisku zaprli računalnik. To za Google analytics sploh ni pomembno. Bistveno je, da se ne osramotim pred njim, kot sem se že neštetokrat v svojem življenju. Še na 100 metrov me je uradno prehitel, čeprav je on treniral šah, jaz pa rokomet.

Od danes naprej se poje druga pesem!

LP

p.s. objava je nastala ob poslušanju Bele snežinke.

p.s.2 Kakršnekoli pripombe, (pohvale) ali kritike, ki se nanašajo konkretno na to objavo, sprejemam zgolj do konca tega tedna.

5 komentarjev:

Unknown pravi ...

mmarin?

majču!

Unknown pravi ...

oz.

mmajču!

Anonimni pravi ...

Nauči se delat še povezave - linke :)

Luka: ne veš kaj zamujaš. Nikoli ni prepozno.

Anonimni pravi ...

pomoje ve, da ti bi praviln link koristil pri poziciji na googlu pa zato noče dat :D Bi še povečal prednost pred njim pol... Prljave igre :D

Gomi pravi ...

bravo kamnosečar, tocno tako kot si reku!