15 junij, 2009

15.junij – dan boja proti mikrobiologiji

Sliši se zelo dobro. Od danes naprej bi lahko to bil simbolično moj dela prost dan. Uradno pač, saj ni nujno, da res ne bi nič delal, oz. Bolje rečeno, ni nujno da bi delal 14.junija zato kaj več. Kako je vse skupaj potekalo?
Ob polnoči sem se odločil pogledati še enkrat glive in protozoee, ampak mi ni šlo najbolje od rok. Prevroče je bilo, iz sosednjih blokov pa so se mi verjetno čudili, saj sem sedel na stolu ob odprtem oknu in gledal v liste, ki so postajali vedno bolj megleni. Da sem po dobrem mescu listov psihično izčrpan verjetno ni treba posebej poudarjati. Odločil sem se zadevo prestaviti na jutranje ure, ko bo sonce že vzšlo in bo moja glava malce bolj sveža. To sem tudi storil, a spet (glej par blogov nazaj) mi ni uspelo v celoti....neki sm tam bral ovo ono, če sem si kej zapomnil pa ne vem. Na stopnicah sem prižgal iPod...prva pesem...Chris Rea –Road to hell. Pomislil sem, da je to »odličen« uvod v dan. Na ustnem izpitu sem spet doživel izvrstno humano italijansko organizacijo. 9.30. zbor za vse, potem pa bude što bude. Sam sem bil na vrsti ok 12.29, 20 minut kasneje pa sem končal. Kar me je vprašala ni bilo ne lahko, ne težko, le meni se je zdelo nemogoče težko. :) Na koncu mi je namignila, da ocena ki mi jo daja verjetno ni najbolj objektivna za na moje znanje (hotel sem ji reči, da spljoh ni objektivna, a sem se raje modro zadržal). Še en dokaz več, da na erasmusu greš lahko dobro skozi, čeprav veliko stvari nimaš razčiščenih. Tako recimo nisem vedel kako poteka replikacija genoma retrovirusov, katere nevšečnosti vse povzroča candida albicans...idr. no, kaj bom zdej tu po sebi pljuval :P
Presrečen sem, da se je vse dobro izteklo, blog pišem že na vlaku. Poln lulek mam vsega in komaj čakam da se malce sprostim v zeleni deželi. Sonce, morje, čevapi, pivo in moja postelja. Ali je sploh še kaj lepšega?


p.s. Ponedeljki so bili vedno znani kot moji najmanj priljubljeni dnevi.
Rad pojem pesem I don't like mondays. Razmišljam da bi glede na današnji dan prestavil zadevo na torek. Vsaj dokler ne začne naslednja sezona in z njo KMŠ....

LP, Gomi

Ni komentarjev: