16 junij, 2009

Vratio se Rok!!! Pardon, Gomi!

Prejmite lepe pozdrave iz Izole. Imamo se fajn in uživamo. Za zdaj še čakamo dobro hrano, a mame do jutri ne bo doma, tako da zna bit da me bo danes nenadejano tokalo jest pizzo. Ma valda ne dej, eno bišteko bom že našel nekje.
Včeraj sem prišel domov in ena prvih stvari je bilo razmišljanje, kako bom razpakiral in pospravil vso robo ki je prišla iz Rima. Je je neverjetno dosti in mislim, da imam najmanj ene 2 uri dela. Počasi se bom lotil, potem pa bomo vidli kdaj se mi ne bo dalo več.

Slikano je včeraj okoli 23.00, ko sem se ob prihodu domov soočil z zapleteno situacijo v svoji sobi. Jasno je, da se ne vidi vsega. Pozor npr. na nadaljevanje na levi spodaj, začenši s sesalcem, pa tudi miza na desni je polna....


Sicer pa se poslušajo Novi fosili in AC Milan razmišlja o nakupu Kamerunca Eto'o-ja.

LP, Gomi

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

si dobil copatke na tomboli pod št. 19?? ;)

Gomi pravi ...

Samo sem čakal komentar na copatke...
eno sm dobu pod številko 1, drugo pa pod 9 :P

Čakam še na nekaj, ampak vprašanje če bo kdo kaj rekel :)

medak pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...

Kaj bi brez okolj a?

Unknown pravi ...

Welcome back :)