14 junij, 2009

Sta Mikra del ca***!

No evo, obljubil sem on obljube ponavadi tudi držim. In samo zato se javljam, sicer se ne bi. Ker nimam neke volje za nič. Rad bi šel domov. Pravijo da se obeta precej žurk v naslednjih treh tednih, zato imam precej razlogov več za it. Trenutno ugotavljam, da bo ta blog krneki. Ne vem kakšni so ostali, eni so najbrž ok, spet drugi ne, ampak ta bo tisti v drugi skupini.
Ravnokar sem si vzel 15 minut pavze med DNA in RNA virusi. Razlike razen ene črke še nisem dobro dojel, jutri pa je izpit. Res ne vem kaj se grem. Težko se je skoncentrirati, če veš da greš jutri domov. In da neformalno končuješ erasmus izkušnjo, kot bi rekla moja kolegica Ana. Seveda je za to potrebno narediti izpit. In razmišljam o vsem drugem, razen o tem izpitu, ki je mogoče celo pretežek, da bi ga jutri položil. Kvote so sicer vnovič na moji strani, saj sem erasmus in povrh vsega še lep ( :) ), toda v življenju sem nekajkrat že pregorel v želji. Najbolj mi je ostal v spominu izpit za motor pri štirinajstih letih, ko sem dvakrat padel teorijo. Sledil je jok in stok in res si ne želim, da bi bilo tudi v tem primeru tako. Želja je velika, motiv je še večji a volje od nikjer.
Sploh ne vem več kaj pišem, ....sklepam da potem ne bom vedel niti kaj se učim.

Grem se še dobro urco, pol pa v McDonald's. Prevroče je, da bi kuhal ;))



Najbrž za nekaj časa zadnjič LP iz Rima.

Gomi

1 komentar:

Anonimni pravi ...

tudimicra je padla:-)))