05 junij, 2009

Potrebno je bobu ...reči bob, tudi na televiziji!

Slovenija premore dve veliki, pardon, večji televizijski družbi, RTV in POP TV (važno, da je TV). Slednji se v programu precej razlikujeta, prvi naj bi bil bolj za starejše, drugi pa za mlade. Sicer je to zelo relativna stvar, pa vendarle laiki kot sem jaz na to tako gledamo. Laiki kot sem jaz si večkrat ogledamo izobraževalno-informativno-tračevsko-gospodarsko-politične oddaje, da bi včasih bolje razumeli, kaj in zakaj se na tem svetu dogaja. Ena izmed teh so tudi TRENJA, z znanim brezkompromisnim oh in sploh voditeljem Urošem Slakom. Slednji večkrat preseneti z izjemno zakompliciranimi, vnaprej pripravljenimi frazami, ki jim tudi najboljši politični govorci niso kos. Tako je bilo tudi v tem primeru.
Slak se je odločil zmesti celotno slovensko javnost, v desetih sekundah mu je uspelo štirikrat izreči besedo »ne«, povedati dva pregovora, ob katerih se mu je zataknilo kar štirikrat. Jaz ne bi bil jaz, če tega ne bi na blogu delil z vsemi vami.

Bravo Uroš!
Sicer pa, da bo jasno...s tem blogom ne želim ne vem kako kritizirati slovenskih novinarjev/voditeljev ali kogarkoli že. Vsakemu se zgodi, pa čeprav večkrat! Vsi smo krvavi pod kožo. S tem blogom si želim zgolj (zgolj?!) prodreti na Trenja. Želim si biti del njih, le da ne vem še komu bi lahko bil podoben...Murkotu, Bavčarju, Pahorju, Čepinu...Čepinovi??! ;)

LP, Gomi

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

gomi, res si car:-)

Gomi pravi ...

hvala Anonimni

Ko me vidiš na ulici me kar ogovori, bova še kakšno rekla.

Anonimni pravi ...

saj te bom kmalu videla na ulici, mogoče še prej na kakšni rimski ulici...

Unknown pravi ...

Saj pa je čisto super povedal. Treba je bobu bobu bobu bobu rečt bob, ne :)

Unknown pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Gomi pravi ...

Ooo mama, to si sigurno ti :)

Res je Medo, točno tako je treba reči, ne.