10 junij, 2009

One more mile to go

Evo mene, spet se javljam takoj po izpitu. Javiti se takoj pred njim bi bilo morda malo neodgovorno, čeprav priznam, da sem vsak večer vsaj dve uri za računalnikom. Danes sem vstal že ob 6.30, da ponovim snov, a mi ni uspelo. Prišel sem približno do polovice.

Za danes je bil napovedan ustni izpit za erasmuse (ob 11.00), a smo ostali ko štirje kosi dreka (op.a vulg.: negativno presenečeni), ko nas je profesor ob omenjeni uri povabil v glavno farmacevtsko predavalnico. Štirje tujci, štirje, ki se jim ne sanja prav veliko. Tri seksi Španke in slovenska omara. Niso lahke. Na izpitu smo na žalost imeli vsa vprašanja iz polovice, ki je nisem ponovil in hitro sem ugotovil, da ne bo dobre ocene. "Metodo dei residui" npr. nisem imel pojma. Blage. Sploh. Ko sem ga vprašal, če mi lahko malce namigne je odgovoril, da on ni božiček in ne podarja ničesar. Že drugič v dnevu sem ostal...negativno presenečen. Nadalje sem štirikrat narobe obrnil osnovno logaritemsko enačbo z nekaj negativnimi potencami. Tako je to, če človek ne obnavlja sproti najpomembnejše vede na svetu. Kalkulatorja seveda ni imel nihče s seboj, saj smo prišli na ustni izpit, zato je profesor odprl vrata predavalnice in za kalkulator zaprosil neko punco. Tako smo si kalkulator predajali iz vrste v vrsto (sedeli smo precej narazen), le jaz sem ga eni podal. Španke slabo lovijo ...(cenzura). Ostalo sem se kar razpisal in upal sem na najboljše. Sledil je ustni del, kjer me je pohvalil za vse dobro in skritiziral za vse slabo, kar sem napisal in mi zabil 20 točk od 30. Kaj bo to pomenilo v Sloveniji nimam pojma, a izpit je narejen. Dve Španki sta dobili 18, slaba rokometašica pa prav tako 20, kar pomeni, da smo bili vsi tam-tam...vsi približno enako negativno presenečeni.

Tako je to izgledalo danes, ja. Že cel dan se mi ful spi, a ne morem zaspati, saj sem danes spil 3 kave. Diagnoza je težka - cel naspidiran za delati nič.

Junija mi ostaja še en izpit - biomikrogog...mikrobiologija. Se še kaj javim vmes, da še kaj povem, da se še malo zgrozite.

LP, Zgomzy

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Mirko se križa u NPju.. ni te tako učil ;)

Anonimni pravi ...

Stisni še malo!
Ko boš iz vlaka videl slovenske Alpe in Nanos (ali pa luči vzhodne obale jadrana), ti bo veliko topleje pri srcu...

Anonimni pravi ...

Ops...tudi Jadran se piše z veliko začetnico...scusa.

mici pravi ...

Zakaj bi se kdorkoli zgrozil?!
Pa ti Gomi si zakon!
Una pedercina od profesorja vam res ne bi rabu dat pisat, al?
Stisni res se malo in kmalu na svidenje v Sloveniji(kjer je med drugim tudi kaj narobe).
Mene npr. vsi nekaj kontrolirajo in mi ne dajo mirno spati. Vzhodna Nemčija po vojni...