01 november, 2011

Vem za nekoga, ki se bo ob temu nasmejal...

Pa že od nekdaj je bilo moje poslanstvo, da druge spravljam v smeh. Velikokrat mi je celo pomembneje, da je moja okolica dobre volje, kot da sem dobre volje jaz sam. Češ, jaz bom že....čeprav potem ni vedno tako in bi tudi jaz potreboval nekaj za dobro voljo.

Ta dva filmčka sta me precej nasmejala. Me na nekaj lepega spominjata in ob lepih spominih težko zadržim nasmeh. In zagotovo bosta nasmejala še koga.


Nimaš kaj, ko ženske zdivjajo so res zanimive...Take so, kaj! :)

Bužec maček pa medtem nima miru...



Evo, malček doze humorja na Dan mrtvih. Da se vse skupaj malo izenači.
Mimogrede - upam, da ste/boste na pokopališčih varčevali s prižganimi svečami, saj naj bi bile ekološko obremenjujoče. Nekaj misli in kakšno rožo preminulim pa je seveda vredno nameniti!

Lp, Gomi

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

:) :) :)

Gomi pravi ...

kdo se to smeji?:)

Anonimni pravi ...

Pa Anonimni :P