09 maj, 2012

Izliv nepomembnih misli

Danes je 9.maj in med drugim je danes diplomiral prvi izmed generacijskih kolegov na faksu, tako zvani ata Miložič. Iskrene čestitke s strani bloga!

Sicer pa sem imel zadnje čase čas (kot se za absolventa spodobi) razmišljati o nešteto neumnostih. Med drugim o tem: zakaj, ko na facebook Maja Keuc napiše "grem na kavo" dobi 4024 like-ov (za tiste, ki ne razumete...to pomeni "všeč mi je"-jev), ko pa to napišem jaz, čigar ime verjetno večina od vas bralcev pozna, dobim 2, maksimalno 3 lajke. Sprašujem se, kakšno kavo pije gospodična Keuc. Al kje je fora?

Druga facebook stvar, ki mi ni jasna je: zakaj, ko pozira punca na oh in sploh (chiama la come vuoi) kvalitetni sliki (in niti ne zgleda slabo), ji to sliko lajkajo predvsem punce (npr. 20 lajkov, od tega dva moška, od tega je en sorodnik). Sej pravim. Ne zgleda slabo...fotograf(inja) zna fotografirati...torej bi lahko lajkal tudi jaz. Ampak ne! Ne bom. Ker tega poziranja, pushupiranja, fotošopiranja in efektiranja ne razumem in sem absolutno proti. Slikaj se normalno, sproščeno, ob razmetani mizi in šminki na polici. V beli majčki in naključni frizuri...in nasmej se malo opušteno! To bo lepo videt. Ker če si lepa, si itak lepa, če pa nisi pa kaj ti čem, đabe ti fotošop. Da je lepota relativna stvar, smo pa apotekarji že davno povedali, še preden smo sploh razumeli, da niso štorklje tiste, ki prinašajo dojenčke!

Dobro, zgoraj sem omenjal facebook in v obej primerih so bile na tapeti ženske. Moram poudariti, da v prvem naključno. Pač nisem oboževalec Jana Plestenjaka, niti Vilija Resnika. ;)

Svoj facebook profil sem bolj ali manj zaklenil, kar pomeni, da na njem ne reklamiram niti mojega bloga več. Temu primerno je sledil neizbežen upad obiskov na slednjem. V bistvu brskanje po tem socialnem omrežju zgubi smisel, če gor ne deliš svojih informacij, ampak prav je tako. Ker to ne pelje več nikamor. In ena napaka ti lahko spremeni življenje, ker cel svet lahko izve vse o tebi.
Tako ali tako je cel svet že pod kamerami (gsm aparati, mobiteli, pametni telefoni... ;) ) in novice/posnetki se z neverjetno hitrostjo v trenutku razširijo po celi obli. Ena napaka in vsi, predvsem pa tisti, za katere si tega ne želiš, izvejo, kaj si naredil. In si gotov. Ni povratka.
Zato je potrebno biti pozoren, kaj se dela, kaj se ne dela. In v takem svetu je težko biti sproščen, inovativen, drugačnih misli od ostalih. Ker te živega pojejo. Če ne drugo te pojejo novinarji s tisto dosadno glasbo (SVET na Kanalu A). Čeprav mogoče nisi nič kriv, nič dolžen. Že res, da kjer je dim, je tudi ogenj, ampak je pa tudi res, da če smrdi v zraku ni nujno, da si prav ti prdnil. Če me razumete, kaj hočem povedat. Razen če si sam sredi puščave. Samo tam sploh ni kamer, tako da to ni več v kontekstu.


Lp, Gomi

Ni komentarjev: