12 maj, 2012

Tek trojk 2012 in zakaj me tako boli okoli levega kolena?

"Žijo" iz Ljubljane.

Napisal bom samo par bistvenih točk, vse ostalo prepuščam Vaši lastni interpretaciji.

Danes sem se udeležil zloglasnega teka ob žici. Saj veste, okupatorji, druga svetovna vojna, okupirana Ljubljana, Stanovnik...No, rdeče pesmi na Kongresnem trgu so nas opozarjale na takratne čase, mi (naša trojka, ena izmed 1800) pa smo se pripravljali na 12,5 km dolg tek.
Dolžina teka je po mojem mnenju relativno nezahtevna. Od Izole do Kopra, pa še malo naprej, bi lahko rekli.

No, kot sem že v prejšnjem blogu omenil, pa "KLASIČNI BERNARDINCI" nismo bili ravno optimalno pripravljeni. Vsi smo se ubadali s tako ali onako fizično nevšečnostjo in na koncu smo razočarali moje preoptimistične napovedi. Kar je sicer bolj bistveno je to, da smo na koncu dokaj zdravi, čeprav je eden od nas nekaj časa po teku mogel poiskati pomoč na UKC Ljubljana. Baje je šlo za vkleščenje išiasnega živca (za stegnenico...) ampak po kakšnem tednu počitka bi moral bit že OK.

Čas? 1:18:26,
Enemu izmed članov je sicer bolj kot čas pomembno dejstvo, da smo nabili njegovo nekdanjo simpatijo v ženski trojki, ampak to je bilo po mojem res najmanj, kar smo lahko danes storili.

Osebno sem sicer ostal zaprepaščen ob pogledu na za tekače smrten (smrtno nevaren lih ni bil ajde) klanec navzdol okoli desetega kilometra, ko sem izgubil stik z vsemi tekači okoli mene, stik z realnostjo in vremenom, ki je bilo danes dopoldan popolnoma sončno. Temperature pa za sproščen tek celo previsoke. Se je pa zdaj ozračje že precej ohladilo in lakše se diše. Na žalost se je ohladilo tudi moje koleno. Slednje mi v zadnjem času povzroča nemalo težav in po tednu počitka (da sem sploh nehal čutit bolečine iz prejšnjega tedna) sem danes ponovno zelo slab in komaj hodim.
Ne sanja se mi, kaj bi to bilo. Boli me na levi strani leve noge, nekaj cm pod območjem lateralnega meniskusa. Po mojem gre bodisi za poče/raztrgan lateralni meniskus (bi rekel da precej verjetno), morda pa imam vneto narastišče bodisi križnih vezi, bodisi fibualrnega kolateralnega ligamenta tam, kjer se pripenja na fibulo (mečnico).Ali pa kaj podobnega :) Zdaj vsaj vidite kje me boli



V bistvu meniskus res ni zaželjen (enrkat sem že moral na operacijo na desni nogi, bolečin pa je tokrat precej podobna). Zdaj ne mislim več veliko laufat (mogoče bi bilo bolje ako ne bi sploh nič), čeprav je maj še kako primeren za to.Vzrok za poškodbo iščem v preobremenitvi prejšnji teden, morda (težko verjamem) tudi v neprimernih teniskah, kar pa sem na žalost ugotovil po pretečenih vsaj 150 km z njimi. Uglavnem, upam, da čimprej ne bom več čutil bolečine in da morda še pred (koledarskim) poletjem odtečem kakšen tek.

Bilo je lepo, če pa zasledim kje kakšno našo fotografijo iz teka jo z veseljem objavim. Nisem jaz Špela Grošelj, ki jo mediji množično slikajo...



Lp, Gomi


1 komentar:

David pravi ...

Ma nabili smo jo.. To je glavno :D