04 december, 2008

Človekova brezbrižnost seže tudi v četrto nadstropje

Pred dnevi me je dopoldne zbudilo glasno hupanje avtomobilov pod mojim blokom. Ker oči nisem imel več zaprtih in se je kisik začel pospešeno pohajati po telesu, sem se odločil vstati, odpreti okno, za njim rulete in že se je pred mano pojavil znan prizor, ki ga je bilo treba posneti. Hupanje je sicer že prenehalo, saj so tudi Italjančki uvideli, da ne pomaga, "naguzeni" đip sredi ceste pa je bil še kar tam.
Točno tako, človek se naguzi in ni mu veliko mar za okolico. Ali se je komu za njim mudilo v službo ali v zdravstveni dom ne vem, možno pa je. No, obstaja tudi možnost da so koga peljali v bolnišnico in so ga zato "đipovci" morali priti iskat pred blok, ampak to je, priznajmo si, malo verjetno.
Je pa res, da so bila vsa parkirna mesta zasedena, zatorej je, kot vedno, kriva mestna oblast, ki ni zagotovila dovolj parkirnih mest! V Rimu je to sicer nemogoče, ampak na nekoga je potrebno pokazati s prstom, ker je to v moderni dobi ful šmensi zadeva.



Hupat ali ne? Dandanes človek res ne ve več kako postopati v podobnih situacijah. Jaz sem postopal tako: ugasnil fotoaparat, zaprl ruleto, okno, dal volno odvečnim eritrocitom, primaknil veke in odšel na lepše.

LP, Gomi

Ni komentarjev: