09 december, 2008

Italijani so lopovi!

Ne vem kje bi začel. Še vedno sem pod vtisom včerajnšnje (današnje) noči. Bilo je veliko dobrega in slabega. Dobrega ne bom analiziral, ker si lahko sami predstavljate, kako je na erasmus žurkah, kar se lepega tiče. Sploh včeraj sem pričakoval da se bom mel izrazito dobro, glede na to, da je bil Open bar - to pomeni, da plačaš za vstopnino 10 eurov in spiješ kar in kolikor hočeš. Trajal naj bi od 23.30-2.30. Imel sem se zgolj dobro, izrazito bom prišparal, ko bom imel opravka z ljudi, ki ne bodo take živali.

Že ko smo prispeli na kraj dogodka, nas je pričakala vrsta. Prišli smo sicer ob 00.20., v diskoteko pa smo vstopili ob 00.45.. Prva kraja - 25 minut zabave. Osebno me je pa še bolj šokiralo, ko sem prišel not. Šankec tak kot v Kmšju, 3 zaposleni, in za šankom več kot 100 ljudi ki čaka na pijačo. Nisem vedel točno kako in kaj, smo si pa rekli, da iz principa se gremo prerivati še mi. Tam je bilo vse skupaj po mojem precej podobno naši Lipi, prerivanje kolikor se da, ljudje so ostajali brez placa za stopala.... uglavnem ludo. Prideš na vrsto in vidiš kako kelnar dela pijačo-svašta. Počasi kolikor se le da, brez da bi se zmenil za živali, ki hrulijo pred njim. Naročiš mu lahko samo eno pijačo naenkrat, on posledično prime kozarček za 2 dl, da vanjga leda za 1 dl, natoči pijačo in lahko greš. Tu se pa začne vrhunec večera. Kako ti iz šanka priti nazaj v civilizacijo, ko pa za tabo trije gledajo, kako dobivaš pijačo, in se prerivajo, kdo ti bo zavzel mesto?! Nihče ti ne da prostora, da bi šel stran, saj s tem posledično izgubijo dvoboj s tistim na levi strani, in ga po možnosti prehiti še tisti iz desne, saj se on "ukvarja" s tabo. Tako ja padlo precej komolčkov in grdih pogledov, česar na erasmus žurkah res nisem pričakoval. Pa dobro, človek se vsega navadi:)
Na koncu naj vam povem, da smo si čisto vsi v kompaniji zagotovili 5 pijač v dobri uri in pol (jeeeeahhhh!!!), s čimer smo presegli vsa začetna pričakovanja, je bilo pa treba precej potrpeti.

Ob dobrih komadih smo plesali kar v vrsti pred šankom, ni bilo druge:)

Naj kot zanimivost dodam, da so od 2.30 dalje pobirali denar za pijačo. Kelnarske moči so se zreducirale od +3 na +1, pa še ta je imel bolj malo dela. Ob šanku ni bilo praktično nikogar, kakšne so cene pa mi ni uspelo izvedeti. Sklepam, da 5 eurov za deci+deci leda. Prokleti lopovi italijanski!

Lp , Gomi

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Vedno sem vedel, da si ti sposoben mož!